Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 takker for meg etter GU/UL idag, har nok mistet veldig tidlig, var 5+5. Heldigvis har kroppen ordnet opp og je slipper utskraping. Positiviteten på prøving igjen er på topp,men får vente en eller to mens. Lykke til dere andre :)
*shehasmyheart* Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Så trist.. Vet hvordan du har det... Lykke til med videre prøving:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Huff, føler med deg ja! Men satser på at vi er tilbake her snart begge to! Lykke til! Klem:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Det var trist:-( Håper du snart kommer tilbake til oss!! Klem.
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 heia jeg blir med deg over på bli gravid jeg.. var ca 5-6 uker jeg og og hadde også SA. slapp også utskrpning heldigvis.. vi får holde moet oppe og trøste hverandre og prøve videre:) masse lykke til videre,så ses vi sikkert på bli gravid vi:)
camilla - med snart ny spire Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg blir også med over på bli gravid:-) Men neste gang kommer vi sterkere tilbake, da er det vår tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå