Gå til innhold

Formen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres da? Jeg merker faktisk ganske lite, bortsett fra ømme pupper!! Håper inderlig å slippe kvalme og oppkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er på samme viset hos meg, ømme pupper og thats it. Men jeg har vært veldig trett de siste to dagene, lurer på om det har med graviditeten. Var kjempetrett sist gang nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har hatt alle symptomer i hele verden, jeg... :P

Men sånn er det.. man syns man kjenner.. tror man kjenner.. og alt som kanskje egentlig ikke er noe i det hele tatt, føles ut som om det kommer fra graviditeten.. Tror hjernen min bare jobber på høygir jeg, hihi... Dumme psyke vettu.. Men det er lissom sånn vi er da! Vi blir redde hvis vi ikke kjenner noe, :o TENK OM vi ikke er gravide.. eller noe er galt.. Men det er jo ikke det:)) Staven viste jo to blå! :)

 

Kanskje man skal være glad så lenge man slipper plager?

Mine to forrige svangerskap var NYDELIGE, med null plager.. :)

Det er jo en bra ting! :)

 

 

Lykke til alle sammen!! Håpe dere får lite plager og masse kos!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei

 

Har vondt i puppene jeg og... Ellers har jeg det bra! Håper problemfrie svangerskap er arvelig. For mamma hadde 3 perfekte, uten noen plager:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe sælig med symptomer ennå. Litt ømme bryster kanskje, og litt mens aktig murring i magen. Men veeldig positiv graviditetstest da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så heldige dere er da :) Jeg er nemlig skikkelig uvel og innimellom kvalm. Våkner om morningen også er det ikke mange minuttene før det kommer kasta over meg. Har vært sånn i 3 dager. Litt bedre nå når drueboksen står på nattbordet :)

 

Andre som har det som meg? T

 

rodde egentlig det var litt tidlig å bli kvalm, får håpe det er riktig at jeg ble gravid denne mnd og ikke forige :s hihi! Men jeg testet negativ og hadde helt vanlig menstrasjon forige mnd, så er nok bare at jeg er litt tidlig ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så heldige dere er da :) Jeg er nemlig skikkelig uvel og innimellom kvalm. Våkner om morningen også er det ikke mange minuttene før det kommer kasta over meg. Har vært sånn i 3 dager. Litt bedre nå når drueboksen står på nattbordet :)

 

Andre som har det som meg? T

 

rodde egentlig det var litt tidlig å bli kvalm, får håpe det er riktig at jeg ble gravid denne mnd og ikke forige :s hihi! Men jeg testet negativ og hadde helt vanlig menstrasjon forige mnd, så er nok bare at jeg er litt tidlig ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min form er fin.. Tror også noe er litt psykiskt.. hehe! Men det eneste som jeg er "plaget" med er ømme pupper og trøtthet.. Får håpe det varer. Mamma var heller ikke dårlig me sine svangerskap, så satser å på at det går i arv.. :)

Skal til legen 8 april, spent på hva legen sier.. Noen som vet om de kan finne termindato?? Jeg tror den jeg fant her stemmer med mine antydninger i.f.h til eggløsning!

 

Noen som har tips om hvordan man forteller dette til kommende besteforeldre? Jeg vet de gleder seg såå til den dagen kommer, hehe! Har så lyst å overraske dem skikkelig. Ikke bare si det over telefonen!

 

Off, nå ble det mange spørsmål.. Bobler litt over jeg nå:) hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig gravid denne gangen. helt ulikt de tre forrige svangerskapene mine. Jeg fryser, kvalm, halsbrann og så store pupper. hehe. Er bare 5+2 så syns det er innmari rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt forferdelig trett, føler jeg kan sovne stående til tider, og det er litt slitsomt. Men skal vel ikke klage.. ;-)

 

Jeg skal til legen 9.april, og siden jeg er nokså ny i dette gamet, er jeg veldig spent på hva han sier. OM det er noe i det hele tatt å si så tidlig. Har hørt at det er veldig tidlig å ha første kontroll allerede i uke 7.. Jeg vil bare få dette skikkelig bekreftet, gjerne med et svangerskapskort i tilegg.. *fnis* Har nemlig store vansker med å skjønne at dette er reelt. Kan ikke fatte at jeg er mamma om vel 8 måneder.. :-) Når har du termin, m_n83?

 

Jeg og sambo har også veeeldig lyst til å fortelle det til familie og venner. Men vi skal prøve å vente til vi har kommet til mai måned ihvertfall, da er jeg ca. 10-11 uker på vei. Vet ikke helt hvordan vi skal fortelle det enda, men det blir vel noe med at vi går veldig rundt grøten og til de skjønner det selv.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maja:)

Jeg er 5 uker på vei idag. Tok testen på mandag, og tanken på at det er en liten spire inni meg har ikke helt gått opp for meg enda. Skal ta en telefon til legen en dag snart å bestille time. Mulig at jeg trenger en bekreftelse av legen før jeg virkelig skjønner at jeg er gravid, i hvertfall nå som jeg nesten ikke har symtomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 5 desember, gleder meg så masse:) Vi skal fortelle det siste helgen i april, da reiser vi hjem, bor i Oslo nå, men kommer fra en annen plass:) Så det blir spennede.. Skal si at det ikke blir noe bryllup til sommeren, for det er nemilig planen.. men det orker jeg ikke! Så det får bare vente noen år!

 

Når har dere termin? Får melde dere inn i terminklubben eller hva den nå heter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+3. Har vært småkvalm om morran i en ukes tid nå, men idag har det vært helt grusomt. Har vært SKIKKELIG kvalm i perioder, det har kommet så brått, og så gir det seg litt og så kommer det igjen. i kvalme perioden kan jeg ikke være mer enn 5meter unna do. Blæk... en kollega av meg var sykmeldt i 2 måneder fordi hun var så dårlig. :( håper jeg slipper unna det. Jeg føler nesten også at det er tidlig at man er så dårlig... men men.. det kommer da noe godt ut a denne lidelsen! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns liksom at fomen min nå bare skal holde seg:) Orker ikke tanken på noe kvalme.. da blir det ikke lett å skjule denne graviditeten..

Er det vanlig at man plutselig kan bli kvalm da.. trodde man ble det med engang jeg, ikke flere uker inn i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...