Nemi:) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Har nå gått til innkjøp av cb fertilitets monitor og håper virkelig jeg finner den da! Noen som har erfaring?
kei80 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 jeg finner heller ikke El me cb..hørt om 2 andre her inne også.blir monitor på høsten,hvis jeg ikke blir gravid i løpet av sommern!
Nemi:) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Blir gal av dette jeg!! Har sykluser på ca 45 dager og får ikke utslag på noe.. Gleder meg til å se hvordan den monitoren funker og om den funker i det hele tatt egentlig.. Har du prøvd lenge eller?
kei80 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 min forrige var på 43 så føler med deg,evig surr!!!Er i ca 5 pp,går litt i surr,så kan ikke klage,Hadde MA i sep,så prøvd av og på etter det. To jeg vet som mener monitorn finner stigning hvertfall! men ingen av de so har blitt gravide ennå. Hvor lenge har du prøvd?barn fra før?
Nemi:) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Har tatt p-sprøyte i 7 år men sluttet i okt, fikk p-piller da for å få igang syklusen. Den har etter dette vært på mellom 40-45 dager. Det vil si at jeg er i 4 pp eller noe, men mensen har vært rar og ingenting har kommet i gjenge etter hormonene. Småblødd i 3 uker og sånn.. huff.. Har nå vært hos akupunktør som har fått ting igang og skulle hjelpe så jeg ikke fikk så lange sykluser. Er veldig veldig spent på neste pp:) Går nå å venter på tr så jeg kan prøve monitoren.. spennende! Ingen barn fra før, vi har først nå følt at vi har overskudd, tid og økonomi til en liten ekstra i familien. Hva med deg? Barn fra før?
kei80 Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 uff håper akupunktur gjør susen nå!Monitoren virker veldig oversiktelig,sjangsen på å bli gravid på den er jo 89%.Lovende! Håper uansett det klaffer for deg snart:) Jeg har en datter på 7,5 år:)Lurer fælt på hvor det blir av søsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå