Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Flere som har hemoride problemer? har en som er sinnsyk vond og kan ikke trykkes inn i endetarmsåpningen,spretter ut igjen (sorry detaljer) Har prøvd diverse kremer,men ingen funker...Tenkte å kontakte lege, men gjør legen noe med dette før en fødsel? Har jo ikke hatt hard avføring en eneste dag i svangerskapet (uke 37 nå) så får jeg dette alikevell. faen!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 sett dusjen på så kaldt vann du orker og dusj rett på hemoridene,da skal de trekke seg sammen.lykke til
monilu- Har født Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 På sykehuset etter en fødsel fikk jeg en pose med isbiter pakket inn i en vaseklut/ liten håndduk, dette lindret godt. Fikk også tips om å gjøre knipeøvelser.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 KNIPEØVELSER??? Det gjør jo sssssykt vodt. Bare de vanlige sammentrekningene i fiseringen er nok til at i alle fall jeg gisper av smerte. Hemoroider suger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå