Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd !

Fo et år siden ca satt jeg inn kobberspiral, har hatt regelmessig mens hele tiden , men nå er jeg en uke over tiden, og jeg har hatt menssmerter i flere dager uten at mensen har kommet ( samme som da jeg var gravid med S ).

I dag har je kjøpt en gravditets test , men lurer på om det er noe vist å ta den da det er ganske usannsynlig å bli gravid m spiral??

Samtidig så sier sambo at om jeg er gravid må jeg ta abort pga økomomi !!! =(( er hjemmeværende , ikke fått barnehageplass før aug).

Så kan dere komme med noen gode råd/tisp? Så jeg kan roe meg ned litt... for er ikke mange som blir gravid med spiral??

Poster det her inne , da jeg ønsker å være anonym,.

Håper mange tar seg tid til å svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er et levende eksempel på at noen er bedre til å "svømme" enn andre.. Jeg svømmte forbi spiralen... Ta testen du... Sjansen er ikke stor... men har spiralen kommet nedover... Da klarte i hvertfall jeg å svømme forbi.

Skrevet

Ta testen. Den vil gi deg et svar, og når svaret er der kan dere diskutere sammen, dersom hvissom!

Skrevet

Har hørt om flere som har blitt gravid med kobberspiral... Ta testen du!! Jeg har ganske ofte mensmurring med min... så det er sikkert ingen der inne... Jeg har også tatt noen tester, som her vært negativ heldigvis. Det er jo en grunn for at man bruker prevensjon liksom... Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...