Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var gravid med mitt første barn, og hadde ca 4 uker igjen,dette var i 2005,skulle smøre meg inn der nede med valnøttolje og gjorde det hver kveld.Men så en kveld så tok jeg den samme flasken (trodde jeg) og smurte ut......så plutselig kjennte jeg en rar lukt, jeg stod å smurte meg inn med hostesaft....kan du tenke deg.......litt i panikk og latter hev jeg meg i dusjen. Kan tro mannen min fikk seg en god latter:-)

så jenter...pass på, flaskene kan være ganske så like....ha en strålende helg alle gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurte på en ting, hva slags nytte gjør valnøttoljen?

Skrevet

husker ikke om det var valnøttolje,eller hva det var, ihvertfall en olje som skulle hjelpe til slik man ikke revner så fært......

Skrevet

Hjelper det da?

Har aldri hørt om det der før...

Skrevet

He he, morsom historie :)

Om olje hjelper mot revning eller ikke er vel litt uvisst. Noen smør seg og revner lite/ ingenting. Men så har du jo de som smør, og revner, og de som smør og ikke revner.

Selv smurte jeg med nr 1, og revnet lite. Men glemte hele greia og smurte ikke med nr 2, men revnet likevel mindre da.

Skrevet

hvis du ser litt lenger nede på siden på 3 tri,så skriver jentene masse om dette. Jeg har vel delte meninger om det, hjalp ikke særlig på meg. Revnet par cm men kanskje jeg hadde revnet mer uten...vanskelig å si....men man velger å tro på det meste når man går gravid og det kommer til fødsler.

Skrevet

Ja, man lærer stadig noe nytt. Sikkert verdt å prøve. Å revne er ikke godt. Har 2 barn fra før og aldri fått tips om smøring.

Skrevet

Jeg spurte jordmor om det i går, og hun sa at det har nylig vært utført en undersøkelse i england der det ble konstantert at tøying og massasje nedentil med olje hadde effekt:) Så vel verdt å prøve. Hun husket ikke hvilken olje som var brukt i forsøket, men helsekost butikkene har noe som heter fødselsforberedende olje. Lykke t..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...