Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hva kan jeg pynte bordet med? hva har der på bordet? Hva serverer derer under middagen og etterpå? Har dere noe spesielt som skjer i dåpen? Ellers noe annet ?? Hva har dere på dere? Jeg vil vite ALT. Takk
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 sjekk ut "dåp og navnedag" der finner du nok masse tips.. -pynt med hva du vil: blomster, lys, søte ting.. -vi hadde koldbord og kaker, enkelt og greit. -hadde bunad i kirka, skiftet etterpå pga amming
line_n & sara Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 jeg har pynta festbord i dag, ikke til dåp, vell å merke, men til 60årslag, men ideen kan brukes til dåp! hun som har bursdag, er veldig glad i blått, så det er mange blå detaljer, og i alle blåfarger. siden vi ikke oppdriver 35 like fat, er mesteparten hvite, og noen mønstrete i blått og hvitt, disse er plassert litt her og der (isteden for et bord med like fat) (er tilsammen 3 bord) servietter: lyseblå nederst, hvit og blå-blomstrete oppå, så den nederste servietten danner en liten ramme rundt den øverste. navnelapper: printa ut på blått papir, brukte hele bredden av et a4 ark, og klipte lange remser med navnet ytterst på remsa, dette "dytta" jeg inn i vinglass, ble faktisk ganske stilig! brukte skrift str 72, og danderte det pent på plass i glasset. som bordpynt, plasserte jeg 3 og 3 glass sammen, glassene var i forskjellige str, og i de laveste putta jeg blå tlys, de litt høyere fikk blå flytelys (og noen oransje, pga fin kontrastfarge) under flytelysene hadde jeg litt blått krimskrams! tok det jeg fant, blå glass stener, smykkestener, etc de høyeste glassene fikk en blomst med en lav stilk, dvs blomsten stikker ikke opp av glasset. (oransje blomst) ble ganske stilig til slutt, må jeg si! morsomt med alle de forskjellige blåfargene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå