Gå til innhold

Er det mulig allerede etter MA.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde MA for 15 dager siden. Sluttet å blø etter 9 dager og begynte "jobbingen" med ny runde etter 10 dager. I dag har jeg masse mensenmurringer og blør bitte litt... Kan det være festeblødning ? Ja, jeg er en hysterisk optimist :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, min erfaring er at det skjer mye rart med kroppen etter en MA. Iallefall hadde jeg flere runder med mensmurringer før den riktige mensen kom 3 mnd (!) etter MA.

La oss håpe at du slipper å gå så lenge iallefall for det er ikke noe gøy å gå å vente på tr. Kanskje du allerede er gravid igjen??? Spennende!!!

Lykke til!!

Skrevet

Å, fy søren, det er spennende da! Jeg fødte en jente som døde i 23.uke for to uker siden. Er snart ferdig med blødningene, og sambo og jeg lurte også på om vi bare skulle la det stå til.... Hvis du klarer det så fort så får du si ifra, for da vil jeg også satse fullt allerede....!

Skrevet

Det var veldig trist med den lille jenten din. Må være mye tyngre når det skjer så seint. Håper at dere ikke må vente lenge til neste klaff.

Ja er sinnsykt spennende nå. Syns det er merkelig hvis det er mensen allerede nå og med så lite blod.. Krysse krysse håpe håpe (selv om det nok henger i en tyyynn tråd ennå :)

Skrevet

Ja, det er tøft å miste så sent, i den forstand at man jo ikke er forberedt på at det kan skje når man har kommet så langt, samt at man går igjennom en normal fødsel, men ender opp med en begravelse.

Det har vært, er, og kommer sikkert til å være beintøft i lang tid fremover. Tross i alle anbefalinger om å vente før vi begynner å prøve igjen, så føler vi at det er rett for oss å fortsette å jobbe mot det vi ønsket oss, og det vi ønsket oss mest av alt var et barn...

Jeg håper det kommer til å gå fort å bli gravid igjen, også fordi jeg tror ting blir lettere da.

Derfor ønsker jeg at alle som mister, uansett når det skjer, blir fort gravide igjen. Forestiller meg at det må være en ufattelig stor glede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...