Lilletrille med to jenter Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Tulla mi på snart 6 mnd har i det siste spist og drukket svært lite.. Tar litt bryst, utover dette har hun f.eks i dag drukket 100 ml, 50 ml, 125 ml og 30 ml til kvelden.. Grøt og banan har hun de siste dagene nektet helt på! Hun har akkurat fått en tann og en ny tann på vei, kan dette være årsaken? Noen som har opplevd det samme? Hun har forresten ingen feber, er ikke slapp ol. og er like livlig som tidligere.. Men mamma begynner å bekymre seg litt...
Mamman til Mari Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Når vesla her i huset er sånn, er det enten: - nye tenner på vei - hun brygger på noe
Lilletrille med to jenter Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Godt å høre at andre og har det slik... Den første tanna kom gjennom i går, og nr to er snart ute.. Hvor lenge om gangen er vesla di slik når nye tenner er på vei?
Mamman til Mari Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Tja, pleier nok å være 2-4 dager før de bryter ut. MYE sikling, uttålmodig og dårligere matlyst. Ofte urolig om natta også. Pleier å gi seg med en gang den velse tannebissen har brutt gjennom hudlaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå