Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Fant denne på sas sin webshop, og tenkte denne var helt genial til når vi skal på ferie. Er det noen som har noen erfaringer til denne? http://www.crossroads.se/saswebshop/default.asp?language=no Gå inn på barn, så bla til side 3....så finner du mer info!
Flippen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jepp!Den er kjempe smart.Vi kjøpte den nå før vi skulle til syden og lillemann brukte den hele tiden der nede.Han syntes det var helt supert å komme opp i høyden til oss andre i stedet for å sitte nede i vogna si. Han er snart 10 mnd.
Snupi27 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 vi har den vi og. veldig fornøyde med den =) hun var 7 mnd da vi kjøpte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå