Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Vi begynte i ny barnehage (eller gammel for vår del, siden vi har hatt to barn der fra før).. Det er en helt nydelig atmosfære på det huset. Styreren er synlig og kommer inn for å hilse på barna og tulle med de ansatte. Masse humor og latter. Lillegutt ble tatt godt i mot av barn og voksne. Kjekke jenter på 5 som hjelper til med håndvask, gode trygge voksne som sitter med han i måltidssituasjoner og skjønner at han ikke er 2,5 år i spisealder. I dag kunne de stolt fortelle at han hadde spist grøt og ei hel skive med skorper!! Åhh, jeg er så glad vi flyttet ham. Dette kjenner jeg kommer til å bli helt fantastisk bra! Jeg er rett og slett lykkelig på lillegutts vegne! Han ligger på armen min og sier "mamma, eg e trøtte" Jeg er glad, jeg jenter:))
iznogood Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Så deilig å lese! Bra for både ham og deg dette!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 og jeg blir helt rørt! dette fortjener dere, alle sammen!!!
Maud Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Så bra! Han og dere andre trenger at han er på et sted der han blir tatt godt vare på og som dere føler dere trygge på.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Og så deilig å høre....... Alltid godt med gode opplevelsr, med tanke på barna våre.
Superlis Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Det er så godt når en føler at barna våre har det bra. Jeg er glad på deres vegner,er sikker på at han får noen flotte, gode og trygge år i denne barnehagen:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Åh,nå ble jeg glad nå =0) Så godt at dere endelig kan føle dere trygge på at ting blir passa på =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Fantastisk godt for dere alle:-) Dette var hyggelig!!!!
Gummelillan Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Hurra, så bra! Nyt det. Er faktisk sånn det skal være å ha barn i barnehagen!
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Ååååå så flott! Så deilig med en barnehage som ivaretar lillegutts behov og er et sted der dere er trygge på at han får det han trenger Dagens gladmelding dette!
Tiggywinkle Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Så flott med et tilbud for barna som fungerer så bra! Heldig du:-) Deilig å vite at man har gjort et godt valg som gjør hverdagen litt lettere for deg. Og jeg er glad på dine vegne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå