Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født før... Hvordan er det i Ålesund? Blir man sendt på barselhotellet automatisk eller er det noe man må søke om for å si det sånn? Hva får man på sykehuset av truser, bind, klær til babyen osv? Lurer på hva jeg skal ta med i bagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir motatt på fødeavdelingen ved start av fødselen.

Så etter fødselen og alt er klart, men du IKKE er i stand til å klare deg selv etter fødselen, så blir du sendt inn på barselavdelingen. Men om du er i stand til å klare deg selv etter fødselen, så blir du sendt ned på barsel-hotellet. Om det er ønsket.

Du får det meste. Klær til baby kan du ha med selv så klart. Det er opp til deg. Men du må no ha med klær til babyen den dagen den skal få være med hjem:)

Bagen tar du med ting du føler du trenger:) ta med det mest nødvendige.

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd å føde i Ålesund! Jeg fikk alt der, truser, bind, baby klær, bleier. Og ikke minst omsorgsfull personal!

Skrevet

Svarer Anonym 14.19.

Ja, det er trygt å godt å føde i Ålesund og de har dyktige leger,jordmødre og pleiere osv (det skal de ha)!, men en ting er sikkert og det er at kvelds/natte vaktene på barselavdelingen burde prøve å smile mer og ikke være så sure, og gjøre jobben sin slik at vi som ligger der ikke føler oss til bry, fordi man ikke får den hjelpen man trenger der og da. For man ligger tross alt på barselavdelingen pga. man ikke er i stand til å klare seg selv helt etter fødselen. Så da har de bare til å gjøre jobben sin og være omsorgsfulle pleiere. Håper virkelig de har skjerpet seg til neste gang jeg føder der, og jeg måtte havne på barselavdelingen. Håper jeg klarer å komme meg ned på barselhotellet denne gangen. Det hadde vært utrolig kjekt:)

Men som sagt nå legger jeg ikke alle under en, men måtte bare fortelle att jeg hadde det annerledes der enn du hadde det skjønner jeg. Men all skryt til dagvaktene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...