Gå til innhold

da er jeg sykemeldt ut sv.skapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på grrunn av bekkenløsning og slikt... legen min sier at det er svært uvanlig å være sykemeldt lenge på grunn av BL, men får man det tidlig, så blir det jo ikke akkurat lettere...

trodde bare ikke at det var så uvanlig jeg...

blir et laaangt sv.skap... er 20+6 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 18+5 jeg..og vært 50% sykmeldt i 7 uker nå pga bekkenløsning..

Greier ikke gå hele dager..så jeg jobber halve dager..

Men kjenner jeg har blitt værre nå :( Så spørs hvor lenge jeg greier å jobbe før jeg blir fult sykmeldt..

Skrevet

Jøsses.. Er det ingen av dere som har fått tilbud om å gå til fysioterapaut???

Det var det første jeg fikk når jeg fikk bekkenløsning.. Fikk det når jeg var 12 uker på vei.. Nå er jeg 23 uker på vei.. Men jeg er og sykemeldt 75% da :/ Noe jeg ikke ønsket i det hele tatt :s Men jeg må høre på kroppen nå :s Kan ikke være så sta som jeg var før :P hehe..

Skrevet

samme her også..er nå i uke 22 og vbært sykemeldt siden januar,så dette har vært et og blir et langt svangerskap,er med BL og sterke kynnere dette er tredje svangerskap og fødsel vel og merke,hadde BL med sistemann for 5 år siden også:)

Men går til fyso og svømmer i varmtbasseng,hjelper masse dette assa:)

Ellers så er det bare og kose seg hjemme og lære og slappe av:)

Lykke til videre:)

Skrevet

jeg går til akupunktur og skal begynne med trening i varmebasseng.... vanntreningen er med fysioterapaut...

ellers så er det vel ikke så mye man kan gjøre med dette...

Skrevet

Nei har ikke fått tilbud om det..fikk jeg ikke i de 2 andre svangerskap hell..fikk det like tidlig da..

Men jeg kjenner jeg bør egentlig være 100% sykmeldt..for jeg har blitt værre..står i en produksjon å arbeider..og står hele dagene..men 2 pauser på 25 min etter hver økt..så har fått tilrettelagt det jeg kan på jobben med å gjøre de oppg som er minst belastende..men nå hjelper ikke det lengre lengre hell..

Ble fort 100% sumeldt med nr 2..jobet lengre nå enn jeg gjorde da..men så har jeg lyst å opptjene meg litt feriepenger neste år også :S for får jo ikke så mye med NAV..pluss jeg blir fryktelig rastløs av å gjøre ingenting..jentene mine går på skole begge to..så har jeg en mann som er vekke 5 uker i strekk..og venninner jobber..så da blir det fryktelig kjedelig ja!!

Men kjenner jeg må slenge inn handkledet snart ja..men men..helsa først er det ikke så?

Men er jobben jeg blir værts av..begge de to andre svangerskapa ble jeg mye bedre av å bli 100% sykmeldt..og blitt bra igjenn etter fødselen også..

Husarbeid må jo gjørest..men da kan jeg gjøre det i eget tempo og gjøre litt og litt..på jobb kan jeg ikke det..

Skrevet

Har også blitt sykemeldt denne uken. Er 19 + 4 idag. Har hatt b.løsning med begge mine to jeg har fra før, men denne gangen kom det 10 uker tidligere. Har vært 50% sykmeldt litt over en måned, før jeg nå ble 100%!

Skrevet

Ok utenfor tema, men jeg er også 20+6 i dag :D

Skrevet

Oi men du var jo det i går... jeje god helg ;) Svirre svirre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...