Gå til innhold

Et lite dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kjole fra en stor selger som jeg fikk hjem for å prøve , bestemte meg for at jeg likte kjolen å vil kjøpe denne . nå har det seg slik at jeg har prøvd å ringe denne damen og prøvd å sende henne meldinger men hun svarer verken på telefon eller meldingene. Hva mener dere jenter jeg burde gjøre? Hva ville dere gjort? Får jo ikke betalt for den før jeg får snakket med denne damen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har kjolen hjemme hos deg selv? Og du ønsker å kjøpe den, men får ikke konakt med henne for å si det.

Vel, siden det er henne det går ut over at hun ikke svarer, så synes jeg du bare skal fortsette å prøve å få tak i henne i noen dager til. Og så kan du sende et brev, og skrive at du ønsker å kjøpe kjolen og be henne ta kontakt med deg siden du ikke får tak i henne.

Skrevet

Det stemmer det at jeg har kjolen hjemme, fikk den i begynnelsen av februar. Har siden da prøvd ringe henne og gitt beskjed via tlf om at hun må ta kontakt pga at jeg ikke får kontakt med henne.

Skrevet

Kan det være at noe er galt med telefonen hennes? Hvis hun er en "stor selger" så har hun gjerne en email adresse også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...