Ett_øyelokk.... Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Vi snakket sammen og han sier han ikke hadde noen som helst hensikt tenkt å skjule noe for meg.. Han hadde aldri trodd at hun skulle bli tatt opp som et slikt samtaleemne.. Jeg kunne få lese meldingene hvis jeg ville (noe jeg har gjort før) og kommer nok til å spør om å få se de, så jeg kan se om han har slettet noen.. Han forteller at de har en god tone på jobb og at de har felles interesse. Gleder meg ikke til de må reise i jobbsammenheng - bare de to for å si det slikt.. Ønsker at vi kan ha en åpen dialog og har gitt han beskjed at han ikke skal skjule noe for meg.. så får vi se.. håper det ikke dukker opp flere "overraskelser".. Men jeg skal innrømme det at jeg fikk meg en "wake up call" selv.. At jeg nå lenge har gått rundt og tatt han forgitt og ikke vært flink nok til å vise hvor høyt jeg virkelig elsker ham.. Så de siste dagen her nå har jeg virkelig forelsket meg på nytt i min kjære samboer.. Nå har vi det så fint atte, koser og klemmer hele tiden.. DEILIG!!
madame Mim Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 så bra da=) Jepp det er godt når man finner " sammen " igjen
solstråle69 Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Så bra! :-) Bra med en "wake up call" innimellom, vi går vel alle i den fellen å ta partneren for gitt fra tid til annen... :-)
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Så bra!!! Godt det ikke var som du var redd for. Deilig å være litt nyforelsket... Ha en super helg!!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Det var nå endelig godt! ) Nå kommer det nok til å komme noen sensasjonslystne kjerringer/damer som er blitt lurt selv og si at de ikke er sikre på om det stemmer, men det skal du bare drite i! Han virker solid, utifra reaksjonen han hadde.
petite fleur Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Det var godt å høre, har tenkt på deg ;-)
Sivalur Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Det var oppmuntrende lesing!! Så feil kan man da (selv om jeg syntes han oppførte seg litt mistenkelig da, ikke så rart du trodde det du trodde!)
Ett_øyelokk.... Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk for det! Jeg stoler på mannen min, men ikke på kollegaen hans, da jeg ikke kjenner henne.. Men jeg trodde aldri jeg kom til å måtte stille han akuratt det spørsmålet.. Han har aldri gjort noe som skulle svekke min eller hans tillit. Men kjenner jeg kreverlitt mer oppmerksomhet og nå, håper han ikke går lei meg.. Men han liker nok situasjonen nå ja... ;-) Mye kos... Takk for at dere har tenkt på meg.. Det er så greit å kunne lufte tanker og får tips på hvordan gå frem her.. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå