Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 nei........ men har mensen. men den har vert veldig sen de tre siste mnd. men likevel vert blødning.. 30-35 dager mellom blødningene. pleier å ha 28 dgr
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kjenner spark i magen, men det er bare 8 måneder etter fødsel =) Men det kan jo hende det har noe med å gjøre at jeg er gravid igjen da?? 19+0 i dag...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg også kjenner "spark",men jeg er ikke gravid,og fødte for 6mnd siden hehe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 så bra det ikke bare er meg.. men, mine "spark" har blitt sterkere? du som er gravid, var det planlagt? hvis ikke, brukte du prevensjon?
<3AlleGodeTingErTre<3 Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jada, denne spiren var planlagt, siden jeg ikke brukte prevensjon =) Men hvem kunne vel tro at den skulle sitte på første forsøk...igjen!
Phoebe Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kjenner også "fantasi-spark" ennå, sønnen min er snart ett år Savner nok bare følelsen. Kjenner det spesiellt hvis jeg er i en situasjon jeg var i da jeg gikk gravid, feks på jobben osv.
Krokka og prinsessa Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Jepp! Er ikke gravid, tror det er bevegelse i tarmene som minner om spark ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 jeg kjenner det da flere ganger i timen hver dag. før var det bare innimellom, men de siste ukene har det da blitt veeeldig mye. tarmbevegelser altså? hvorfor har jeg aldri kjendt det før da?? hmm. tviler jo seff på at jeg er gravid, siden jeg pleier å bli VELDIG gravid når jeg nå er det da. eneste som minner om svangerskap er disse "sparka" men pga syklusen har blitt så rar streifer tanken meg, er forøvrig ganske fruktbar vil jeg påstå. forige satt på første forsøk. nr 1 bare kom helt uventa jeg har heller ikke brukt prevensjon før jeg satt inn kobberspirelen for ca 2 mnd siden. har hoppet av i svingen. de FÅ gsangene vi har hoppet i høyet da.. neh, er det noen som faktisk har vert gravid uten å vite det? med blødninger i ny og ne? blødningene er forøvrig mye mindre enn før, enda det er KOBBERspiral jeg har.. HI
snartmammatil4 Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 kjenner også spark, 4 mnd etter fødsel her:)
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 hadde det jeg og men legen sa d bare var ting som gled yilbake på plass inne i magen:) ikke noe farlig
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 jeg kjenner også "spark" men her er det bare 7 uker siden fødsel og je mener det er spenninger og krampetrekkninger i magemusklene... for her har vi ikke hatt sex enda:) så det er ikke flere babyer på vei enda... men kjennes ut som små babyspark...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 har også kjent det ja.. men er ikke gravid:) 6 mnd siden fødsel.
HanseMo Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Merkelig fenomen! Kjenner det selv og har tatt graviditetstest...null baby inne meg!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kjente det allerede uka etter fødsel og kjenner det enda (4 mnd siden fødsel). Det er systemet som retter seg opp har jeg hørt, luft som går gjenom tarmene ol.
Begooz Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Merkelig.... Har ikke kjent noen spark jeg siden poden forlot "hulen". Gudsjelov for ellers hadde jeg blitt skremt tror jeg. he he
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 det er 2 år siden fødsel her, og her kjenner jeg fortsatt spark:o) det er visst tarmene som kan lige litt mallplassert i forhold til før.. inntill ribben, hoftekam og diverse! når luft passerer på disse partiene så kjennes det skikkelig godt..prøv å spise litt ertesuppe, DA skal du få kjenne på spark...hihi:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå