storebror og junibaby=) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 kan noen hjelpe meg? gjerne sett opp en søknad,står helt stille her. og skriver dere forskjellig fra sted til sted eller en søknad og gi til mange?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 http://www.studenttorget.no/index.php?show=4537&expand=4631,4537&artikkelid=5924
storebror og junibaby=) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Takk,men kan noen skrive et forslag slik at jeg kan se?
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Dette er en SUPER nettside: www.jobbklubb.no
Monajenten Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 http://www.jobbklubb.no/artikler/artikkel/arkiv/2004/juni/artikkel/aapen-soeknad/
storebror og junibaby=) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 føler fortsatt at dette er vanskelig. Kan ikke noen late som de skriver en slik at jeg har et konkret eksempel??
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Navn Adr Tlf mail Bedriftens adr dato Jeg er en moden kvinne på 30 år med lang erfaring innen servicebransjen, da jeg har 5 år bak meg som butikkmedarbeider. Cubus er en bransje jeg alltid har hatt lyst til å jobbe i, da det virker som en spennende og mangeartet virksomhet. Selv er jeg veldig motebevist og føler jeg kan kombinere farger og antrekk. Med min erfaring som butikkmedarbeider mener jeg at Cubus vil ha nytte av mine kvaliteter og kunnskaper innen servicebransjen Er ei positiv og glad jente som er ansvarsbevist og ærlig. Har et bredt menneskesyn som etter min mening er en god ballast for å håndtere alle typer mennesker. Min CV viser min bakgrunn og utdannelse. Dersom Cubas ….. ser at mine erfaringer og kvalifikasjoner passer til deres virksomhet, stiller jeg gjerne til en uforpliktende samtale. Jeg har mulighet til å tiltre en eventuell stilling umiddelbart. Vennlig hilsen ……………………
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Også lager du en overskrift med OPEN SØKNAD SOM BUTIKKMEDARBEIDER. event den stillingen du søker..... kan være lurt og sette en annen farge på søknaden og legge ved bilde, gjøre den litt anderledes så den blir lagt merke til Lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå