minnimoi Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Er så trøtt hele tiden...og sliten.... Har helt mistet lysten til å gjøre noe som helst. Har ikke lyst til å gå på jobb, Har ikke lyst til å gjøre rent hjemme. Orker ikke tanken på å være sosial med andre enn de helt nærmeste. Ligner ikke meg i det hele tatt... Er det vårslappheten som har satt inn tro? Flere som har det sånn? Noen tips til hvordan få opp energinivået igjen?
Boulengerina Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jaaaaaa! Har nesten ikke overskudd til noe lenger.. vil helst ligge i senga hele dagen.. Det lille overskuddet jeg har går til de barna jeg har og til husarbeid..
*H* Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 jau samme her. men nå SKAL jeg ut på tur og se om disse riene (?) tar seg opp! så får hive i meg en kaffe og gå til baby kommer. nå er jeg lei! hehe.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Ja er lei av alt nå. Vil bare få ut babyen snart. Gleder meg til å få han. Gleder meg også til leke på gulvet med guttungen på 3 1/2 år også. Å være mamma med overskudd
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hør hør!! Jeg er så tom for krefter nå om dagen at jeg har mer enn nok med å ta vare på meg selv. Føler meg som verdens dårligste mamma, fordi det er så begrenset hva jeg orker og gjøre sammen med den deilige treåringen min. Også er det så trist at den siste tiden han og jeg har mens vi bare har et barn skal bli redusert av at mamma ikke kan og ikke orker.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er helt tom for energi, orker nesten ingenting... Ser på tv, internett og teller dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå