Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 hvor bestiller dere eller lager dere selv? Hvordan ser de ut?
knøtta Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Eurofoto har fine kort, kjøpte med ferdig tekst så jeg slapp å skrive så gruelig mange selv. Er kanskje litt lat, men de ble veldig fine og kostet heller ikke allverdens.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Synes de fineste er på nfoto.no.. Kan velge mellom mange forskjellige og det er billig!
Smiiil :o) Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Vi lagde de selv vi. Ble fint synes jeg. Tok litt tid, men jeg synes nå sånt er veldi gøy da. Ble over 40 kort. Slik så det ut: Bruke grønt papir i bunnen. Tok tre remser ulikt mønsterpapir og limte fra midten og nedover på kortet. Skrev takk på den midterste remsa. På øverste halvdel hadde jeg håndavtrykk til lillepia og tre små rosa blomster. Ble veldig så søtt. Hadde bilde inni kortet. På butikker som selger papir er de veldig flinke og sette sammen farger. Fikke god hjelp der. Lykke til hvis du finner ut at du vil lage de selv.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 De fra El-kjøp er litt fine. Bare klikk deg inn på el-kjop.no, så kan du lage dem online, og få dem tilsendt i posten. Lett som en plett og billig.
sedira Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 jeg brukte ferdig utfylte kort fra fotoknudsen.no. Kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå