Gå til innhold

Brio eller Simo Kombivogn?

Anbefalte innlegg

Gjest MaJo0812
Skrevet

Samme som på barnevogndebatten, men ikke fått svar så håper noen her kan svare :)

Jeg skal kjøpe vogn og står mellom disse to:

Brio er minst og nettest i forhold til å ha med seg i bil etc, men bagen er bare 28 cm bred, er ikke det litt smalt?? Får mai baby, så det blir kanskje trangt for han innen det blir kaldt og han trenger dress/pose oppi..

Simo er 33 cm bred og dermed romslig og fin, den er såklart større og noe tyngre, men ikke uoverommelig og ha med seg rundt.

Noen med erfaringer med disse bag størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke erfaring.. men jeg har kjøpt simo.. det er fordi den er stor og fordi jeg falt for den med en gang hehe. siden den er stor kan også ungen bruke den lenger.. og den er utrolig god og trille og håndtere..

Skrevet

Jeg har kjøpt brio sing.

Har termin 2 mai, og tror ikke jeg vil kunne bruke bagdelen så veldig mye utover oktober...da begynner de jo å bli rastløse og skal opp og se verden.

Så vi satser vell på at det ikke blir behov for store poser og ullunderlag...men vi får se....

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med brio vognen.. men har selv kjøpt simo og er superfornøyd med den! :) god plass til barnet og god å trille. tar som sagt litt plass i bilen, men har stasjonsvogn så det går bra!

Skrevet

Anbefaler Simo kombi på det sterkeste, har brukt d til begge mine barn og er veldig fornøyd med den. Den er litt stor å tung, men veldig komfortabel å trille og å ligge i for barnet:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...