Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Det gikk kjempefint ) Han oppførte seg eksemplarisk, gapte høyt og sjarmerte tannlegen i senk..Hihi fikk høre at han hadde flotte sterke hvite tenner. Hun sa også at han hadde god plass mellom tennene, noe som var bra ) Selvsagt null hull..Så fikk han velge seg en liten leke da..Det var stas
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Det skjønner jeg.=) Gleder meg til Daniel skal til tannlegen, men det ligger en liten frykt for at tenna ikke er heeeelt som de skal og at han skal være livredd.. Hmm... Men det er da enda ett år igjen
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Ja samme her..Livredd jeg ikke pusset godt nok og at jeg skulle få kjeft av tannlegen..hehe går sikkert fint med gutten din også.. )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 =) Jaada:) Vi får satse på det! Du får kose guttene dine idag da =) Nå er det en liten en her som skal i dusjen *sukk* Han liker ikke, men han mååå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå