Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he.

Trenger bare å få litt utløp for oppsamlet energi :)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Nei ikke egentlig. Jeg er bare glad og fornøyd for jeg skal ut i kveld;.) Da blir det hæla i taket og tenna i tapeten. Hihih.

 

God helg ja!

Skrevet

Er ikke så primitiv at jeg driver og sloss. Men hva med en litt mer sivilisert form for kamp - f.eks armbrytning?

 

 

Skrevet

Okei. Får bokse litt med skyggen min da!

 

Kos deg på by'n!

Skrevet

London calling....

 

Er for svak for den slag. Da taper jeg bare!

 

Nei, nå skal jeg hjem å banke gubben med steikepanna.... eller kanskje ikke! He, he. Nei, nå skal jeg ta med meg min dårlige humor å gå hjem til mann og barn!

 

:)

 

 

Skrevet

Tja, kanskje det hadde vært noe....?

Er noen år siden jeg drev med kampsport, men hadde sikkert vært gøy;)

(eller kanskje ikke.......)

Skrevet

Jeg er med, men bare hvis du er en stor Dott. Jeg har ikke lyst til å gå løs på noen som er mindre enn meg akkurat nå.

Skrevet

Nei. Jeg sloss bare i jobbsammenheng:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...