Dotten Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 He, he. Trenger bare å få litt utløp for oppsamlet energi God helg!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Tja.. Nei ikke egentlig. Jeg er bare glad og fornøyd for jeg skal ut i kveld;.) Da blir det hæla i taket og tenna i tapeten. Hihih. God helg ja!
Huldretuss Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Er ikke så primitiv at jeg driver og sloss. Men hva med en litt mer sivilisert form for kamp - f.eks armbrytning?
Dotten Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Okei. Får bokse litt med skyggen min da! Kos deg på by'n!
Dotten Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 London calling.... Er for svak for den slag. Da taper jeg bare! Nei, nå skal jeg hjem å banke gubben med steikepanna.... eller kanskje ikke! He, he. Nei, nå skal jeg ta med meg min dårlige humor å gå hjem til mann og barn!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Tja, kanskje det hadde vært noe....? Er noen år siden jeg drev med kampsport, men hadde sikkert vært gøy;) (eller kanskje ikke.......)
Ikkelektuell Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er med, men bare hvis du er en stor Dott. Jeg har ikke lyst til å gå løs på noen som er mindre enn meg akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå