Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå er forhandlingene brutt mellom LO og NHO og VG presterer å skrive: "En eventuell streik vil få store konsekvenser for de fleste av oss. Tomt for vin og sprit? Blant annet vil det bli tomt for snacks og brus i butikkhyllene og vinmonopolet rammes slik at du kanskje ikke får kjøpt vin og sprit." Gurimalla, hvordan skal man overleve??
Tante Bassa Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Oi oi, hvordan skal dette gå? Skal vi liksom klare oss uten polvarer, snacks og brus? Hva i all verden skal vi spise og drikke da? Uff, dette går aldri i verden ;-P
Smånetta 14.mai Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det blir nok mer merkbart når statlig ansatte streiker om none uker, ja. Sikkert mange her inne som venter på vedtak fra NAV... Er lærer selv, og vi kommer vel til å streike, men de som rammes hardest er vel lykkelige 3klassinger som slipper eksamen oppi russetida.
MurielAmanda Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Kanskje jeg kan holde meg unna snacks og brus da. Er vel den eneste måten...
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Joda, prøver ikke å kimse av streik, det var bare formuleringen i VG jeg reagerte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå