Gå til innhold

Begynner å gråte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å gråte når jeg får orgasme ved vaginalt samleie...tror det er fordi det er så godt og at jeg blir så utslitt...Er absolutt ikke lei meg eller noe sånnt.. tårene bare triller...

Gråter ikke av orgasme ved stimuli av klitoris, fordi om det også er veldig godt..

 

Andre som gjør det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt meg også ja.

Skrevet

Opplevde det samme første gangen jeg fikk orgasme etter fødselen, men ikke opplevd det siden.

Skrevet

Ikke hver gang, men ofte.

Det er vel noe med at man tar ut alle krefter og at det er så godt.

 

Skrevet

Her er det mannen min som gråter innimellom. Synes egentlig det er en skikkelig turnoff jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...