Chiabatta Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Mannen min og jeg er uenige om hvordan ESP knappen i bilen skal brukes. Hvis vi trykker på den, vil det da bli aktivert eller deaktivert? Den slår seg inn automatisk uansett, virker det som. Men det er jo en vits med den knappen, er det ikke?
*ale* Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Aner ikke.. men trodde ESP stod for Extra Sencory Powers.. hehe... Kul greie å ha i bilen...lol..
Chiabatta Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Eh.... Nå ble jeg forvirret... Blander jeg de to siste bokstavene?
Chiabatta Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 He he... Det er noe som er bra på glatta, tror det er antiskrens eller noe sånt...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Extracencory Perception! Uansett, ESP er forkortelse for så mangt egentlig. Lurer forsåvidt på det samme HI.
ninsoer Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 nei du blander ikke bokstavene om du mener ESP som er antispinn/ skli på norsk ikker ordret oversatt nei.. men i vår bil kan vi koble den ut ved og trykke på knappen og da blir den deakrivert.. da kan man spinne så mye man vil. i vår bil kommer d da opp på displeien over rattet en gul trekant me en bil som får sleng og en strek over eller noe som er til å varsle at no e ikke ESP på.. da må vi trykke på ESP knappen for å aktivere igjen.. håper du ble litt klokere,, men er mulig at i deres bil at den kobler seg inn igjenn etter en stund.. men er i hvertfall lurt å vite før man tar den av.. for d er nok den mest geniale oppfinnelsen som e kommet på bilene spør du meg!!
Chiabatta Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 Ah, tusen takk for bra svar!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå