Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 I går rullet knerten på 5 mnd. rundt fra rygg til mage for første gang. Fint det, men problemet er at han begynner å sutre med en gang han ruller rundt. Og han ruller seg rundt straks jeg legger han ned. Så nå kan jeg ikke lenger legge han ned for å f.eks. rydde litt, spise el.l. Resultatet er at jeg (som er alene akkurat nå) ikke får gjort noe som helst. Forsøkte å spise, men måtte ta ham mange ganger i løpet av den ene brødskiven. Får heller ikke satt på plass i kjøleskapet eller noe. Han sutrer i ett kjør, og har gulpet opp melk flere ganger p.g.a presset på magen. Akkurat nå sover han, og jeg har behov for å koble av litt, så leser og skriver litt her imens i håp om å få noen gode råd. Noen som vet hva jeg kan gjøre slik at jeg i hvert fall får mulighet til å spise selv om han er våken. Jeg blir snart sprø av den sutringen døgnet rundt.
Snappie Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 La han sutre litt. Dette går over jo mer vant han blir til å ligge på magen. Har du vippstol? La han sitte litt i den mens du spiser litt. SÅ kan du ha en fot på stolen og vippe litt på han. Sett han gjerne forran tv en liten stund for ditt eget ve og vel, og dermed din søns ve og vel også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå