Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Skravling og vin og hyggelige damer:-) Blir deilig etter den bokstavelige "dritt"påsken:-) Og med 1 1/2 dags jobbing denne uken, så er jeg jo ikke akkurat overarbeidet heller! Men har altså gjort rent hele 1. etasje etter jobb idag:-) Svisj svusj!!!
♥Snulder Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 ÅÅåååååå!!! Jeg savner slike sosiale jentekvelder jeg også!!! Skjer dessverre bare hvert skuddår her.... I slik negativ vending.... så er mine "gamle" venninner blitt satte, gamle damer som synes det er ett ork å dra seg ut av sofaen.....blæææ:=( Men jeg er heldig som har noen gode kollegaer som treffes over en pizza, øl og kaffe av og til! Og så har jeg dere da!!! Kos deg og ha en flott helg!
Dailis Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er kjempehyggelig:) Flink du har vært da. Jeg har ikke gjort en ting jeg..... Er blitt sykemeldt jeg da for å slappe helt av, ikke gjøre noe,. Og det har jeg tatt helt bokstavelig:P Skal legge sammen klesvasken i alle fall, og la mannesaken ta resten av husarbeidet i kveld, hihi.
Næsningsfrua Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Så koslig det høres ut! Jeg skal på det ultimate kjerringpartyet i kveld, Tupperware... Men kaffe og skravling blir det, og det er jo ikke å forakte det heller!!
Dailis Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Kjipt, men da synes jeg du skal komme hit til byen og være med på en jentekveld jeg =D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Kjempekoselig var det!! Med nydelig mat servert av greske kokken og deilig vin og mye latter og spennende temaer:-) Takk for en artig kveld Dailis!!
Gummelillan Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hørtes kjempedeilig ut! Var ut og luftet vingene selv i går med øl med jobben. Kjempegøy det og passe sliten i dag, men det er noe egt med jentekvelder, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå