Gå til innhold

Gleder meg til jentekveld:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skravling og vin og hyggelige damer:-)

 

Blir deilig etter den bokstavelige "dritt"påsken:-)

 

Og med 1 1/2 dags jobbing denne uken, så er jeg jo ikke akkurat overarbeidet heller!

 

Men har altså gjort rent hele 1. etasje etter jobb idag:-) Svisj svusj!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅåååååå!!! Jeg savner slike sosiale jentekvelder jeg også!!!

Skjer dessverre bare hvert skuddår her....

 

I slik negativ vending.... så er mine "gamle" venninner blitt satte, gamle damer som synes det er ett ork å dra seg ut av sofaen.....blæææ:=(

 

Men jeg er heldig som har noen gode kollegaer som treffes over en pizza, øl og kaffe av og til! Og så har jeg dere da!!!

 

Kos deg og ha en flott helg!

Skrevet

Det er kjempehyggelig:)

 

Flink du har vært da. Jeg har ikke gjort en ting jeg.....

Er blitt sykemeldt jeg da for å slappe helt av, ikke gjøre noe,. Og det har jeg tatt helt bokstavelig:P

 

Skal legge sammen klesvasken i alle fall, og la mannesaken ta resten av husarbeidet i kveld, hihi.

Skrevet

Så koslig det høres ut!

 

Jeg skal på det ultimate kjerringpartyet i kveld, Tupperware...

 

Men kaffe og skravling blir det, og det er jo ikke å forakte det heller!!

Skrevet

Kjipt, men da synes jeg du skal komme hit til byen og være med på en jentekveld jeg =D

Skrevet

Kjempekoselig var det!! Med nydelig mat servert av greske kokken og deilig vin og mye latter og spennende temaer:-) Takk for en artig kveld Dailis!!

Skrevet

Hørtes kjempedeilig ut! Var ut og luftet vingene selv i går med øl med jobben. Kjempegøy det og passe sliten i dag, men det er noe egt med jentekvelder, ja ;-)

Skrevet

Takk i like måte.

Var koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...