Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tenkte å ha noen venninner på besøk neste lørsdag, 7-8 stk siden jeg har huset for meg selv og er barnefri. Jentene er 16-18 år og liker å skravle. Hve trenger jeg? Vet hva mat jeg skal ha, men hva snaks? Tenkte å ha litt prinsesse/rosa tema. Skikkelig jentete altså. Så det blir prinsette fat+glass+kroner, rosa ballonger, rosa kake og rosa klær. Hva mer hadde passet? Og noe gøyt og skikkelig jentete vi kunne funnet på? Ikke sånn lakke tånegler og sånn, den blir for drøy.. Blir evig takknemlig for svar:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 oppstrimlet/skjært grønnsaker og frukt (med dipp). kanskje no potetgull/popcorn e.l. sjokolade.. annet godt?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg tror jeg ville holdt meg unna prinsessetema om jentene er eldre enn 5-6 år... Margaritas er bra forresten.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 huff,,,det der hørtes litt umodent ut syntes jeg.
hit og dit Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vanligvis hadde eg anbefalt kjeks ost og vin, grønnsaker og dipp, og diverse anna fingermat... Til denne festen så kan det se ut som om røde slikkepinner, rød gele i vinglass med bær oppi, skumputer, og diverse rødt smågodt høyrer meir heime.
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 hæ? er venninene dine 16-18 år?? og rosa/prinsesse etc...hmmm, tror neppe det er særlig popis etter 7års alderen??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Hun er 18 selv, så det er ikke så rart vennene er 16-18. Men jeg er ikke sånn jente-jente, så jeg har dessverre ikke noen tips å komme med. Lykke til.
♥Snulder Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Kun en ting som er viktig..... Nok vin!!!! ;=)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 nok vin??? her oppfordrer du 16 åringer til å helle nepå med alkohol.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 hehe, det ER et seriøst innlegg, og i den venninnegjengen er vi skikkelig umoden, på en voksen måte.. Men key, ditcher prinsesser da. Men rosa SKAL det være;) Og dipp og grønsaker var veldig lurt;)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Oj, du var lur;) For vin og ost tror jeg vi er litt for barnslige for, her snakker vi litt "gamle" fjortisjenter:P
oooio... Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 herre gud så mange snurpne kommentarer da.....umodent,seriøst????.....hvor er humoren deres jenter? synest rosa jentefest høres kjempegøy ut jeg. nen tips fra meg for å få opp stemmningen: du får kjøpt billig ROSA musserende vin på polet.visst du har tillgang på play statione kan dere spille sing star(karaoke).brettspillet fantasi er hysterisk morsomt etter et par glass vin.(egen erfaring..kermt..) dippen kan du jo lage rosa ved å tilsette et par dråper konditorfarge.....ps. kan jeg få komme...he,he? lykke til med rosa festen!!!!!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Takk for at NOEN skjønner dette her:P Klart du kan komme;) Vet ikke helt det der med vin og sånn, er jo bare meg og en annen som har lov å drikke da:P Men kaaaanskje:P Tenkte litt på kokkelimonke - brettspillet, DET kan bli morsomt etter litt vin, eller bare sukker:P =)
OsloMor Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Lag musikken på forhånd, altså jeg mener planlegg hvilken musikk som skal finnes, lag spilleliste på mp3 for hele kvelden med alle låtene som du mener passer. Ingenting verre enn fulle jenter som setter på dårlig musikk på repeat... Have fun.-0!
mamman til to gutter Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville ikke droppet prinsessetema:-D (og for dere som lurer, jeg ER over 7år;-) ) Grønnsaker/potetgull og dip er alltid godt, eller så synes jeg kjærligheter på pinne og annet rosa, barnslig godt høres bra ut også! Og singstar og brettspill er også bra, hvis ikke det holder med skravling som aktivitet, har vært med på flere ganger at vi har hatt planer om spill og så ender det med at vi bare sitter og skravler.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Veldig bra! Hadde ikke droppen den tanken helt uansett:P Og tenkte også at vi bare kom til å skravle, er ikke alle som ser hverandre så ofte etter vi begynte på vgs og andre fikk barn:P Men må ha litt planlagt, just in case;) Takker for tips:D ...Og tilbakemeldig:P
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 hva med å ha pysjparty?? alle skal ha rosa pysj? he he. må ha rød brus da. singstar er et must.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 hm finnes vel ikke det E stoff som ikke er i rød brus tror jeg. inneholder vel absolutt alle:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Hmm, kanskje vi heller skal satse på rosa milkshake? Fikk litt noia hinn dagen, takler ikke insekter:P
soleie med fanten:) Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 du må for all del ikke ha prinnsesse tema... tenk å være såååå barnslig du!! har du ikke forstått at når duhar fått barn så må du bli skikkelig voksen?? hehe...jeg hadde IKKE droppet prinsesse temae:) det er slik vi kunne funnet på i vår gjeng oxo. og jeg er faktisk over 7 år( til dere som lurer). har faktisk vært i 30 års dag jeg. der det var prinsesse tema. og vi hadde det skikkelig gøy. ikke bry deg om de som disser på temaet. de er sikkert bare misunnelig for at de ikke tør selv.
Cecelia & jentene Skrevet 28. mars 2008 #24 Skrevet 28. mars 2008 *ler* prinsessetema er helt supert!!! det må vi også ha soleie med baby lucas...det er noe som heter at man ikke er voksen før man innrømmer at man er barnslig folkens!!! Syns dette høres drit gøy ut jeg...og eg e 24..og eg nekter å slutte å ha det gøy bare fordi jeg er "voksen"
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #25 Skrevet 28. mars 2008 ÅÅ bra:) Godt det ikke bare er disse stive karriere mødrene som SKAL være mamma, that's it, ååÅååå! Jo, da er det bestemt, det BLIR prinsessetema:D:D Og alt annet rosa som kan være ROSA! Og selvfølgelig sangen -Rosa Hellikopter med de svenske, hahaha, den sangen er spesiell for oss(A) Veldig bra å se at også andre kan kose seg med ting som er KOS og tullete:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå