Willy Wonka Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Gutten min er 5,5 mnd...blir 6 mnd i begynnelsen av april. Jeg gir grøt, ca. 1 dl, på formiddagen og så en flaske med melk. Så får han også en porsjon med grøt på kvelden før han legger seg. Altså 2 grøtmåltider har det blitt de siste dagene. Har prøvd litt fruktpure o.l.....men det er IKKE populært hos han, gitt...
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 mi får 1 gang. det er på kvelden rett før leggetid. så får hun middag. hun er 6,5mnd. begynte med middag rett før hun ble 6mnd.
*smula* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Mini får grøt på formiddagen, ca kl.09. Også får han grøt til kvelds, ca 1,5t før han skal legge seg. Vi bruker for tiden to forskjellige grøter og han får fruktmos til. Enten sammen med grøten eller etterpå.
Krokka og prinsessa Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Lillemor er snart 6 mnd. hun får en halv posjon grøt på formiddagen, ett par t-skjeer smaksprøve på middag, og full posjon grøt til kvelds. Morsmelk innimellom.
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Ingrid fikk to måltider grøt frem til hun var ca 7 mnd, da skifta vi ut grøt til lunch med brødskiver isteden. Nå får hun grøt bare til kvelds..
petite fleur Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Gutten min er drøyt 5 mndr, han får en smaksprøve grøt om formiddagen eller mos av pære (den eneste frukten han liker), og om kvelden får han 2 smaksprøver grøt.
velsignet med to Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Gutten min er også 5,5 mnd, og han får 1 porsjon grøt rundt 18, og gjerne litt fruktpure sammen med grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå