Gå til innhold

hjelp! Flodhestproblemer og klump i halsen :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kler man seg uten å se ut som en j**** flodhest med hengemage, feite lår, stygge pupper, håndtak bak og fleskerygg?? Jeg kan jo altså ikke dra på fest i termodress eller lavvo!

Huff, og så jeg som hadde gledet meg, har ikke vært ute på halvannet år, men nå ser det ut til at både kroppen og selvtilliten svikter og jeg blir hjemme. Nok en gang...

Noen ganger hater jeg virkelig meg selv :'o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer sikkert til å bli fin. mDu trenger jo ikke gå naken heller. De aller fleste av oss har ting ved kroppen vår som vi ikke liker, men jeg kan ikke huske jeg noen gang har møtt et menneske som jeg suntes heller burde holdt seg hjemme enn å dra på fesp pga utseendet.

Alt som henger skjules stort sett bed klærne likevel. Bare pynt deg og gled deg til festen. De andre blir sikkert glade for å se deg og kommer ikke til å bry seg det minste om hverken fleskerygg eller lårene dine samme hvordan de ser ut. Så lenge du smiler og er blid betyr ikke det andre noe.

Skrevet

Jeg vedder på at du er FLOTT :)

Finnes ikke noe vakrere enn en dame med masse selvtillit!

Du har sikkert noe i skapet som du føler deg litt fin i, det er da en grunn til at du har kjøpt det i utgangspunktet sant?

Finn det du synes er finest, hopp i dusjen, smink deg pent og ha det morro ute i kveld :)

Jeg kan med hånden på hjertet si at en av de peneste damene jeg har sett noengang sikkert veide nærmere 150 kg, og var langt fra perfekt når det kom til celulitter osv. Men hun strålte, spradet rundt på stranden og brydde seg ikke en døyt om hva folk syntes :) Hun var rett og slett nydelig.

Selv er jeg kjempe god på å se skjønnhet hos ALLE andre, men ikke hos meg selv.

Selvom jeg er slank og også nå og da får høre at jeg er søt, synes jeg som oftest at jeg er fæl. Synes jeg er for tynn, har livløst hår, rar nese, for store pupper osv (kunne fortsatt den listen i en evighet).

MEN, når jeg skal ut så lurer jeg meg selv, finner noe i skapet som jeg synes er fint og later som om jeg har masse selvtillit, og det funker faktisk :)

Også tenker jeg at det MÅ jo være noen som liker sånne som meg også! Smaken er jo som baken, og folk synes forskjellige ting er pent :)

Skrevet

Du kommer til å bli så flott så :) Et lite tips: legg litt penger i en god BH. Ingenting gjør så mye for antrekket som en BH som løfter og passer på at det ikke tyter ut ting og tang her og der :)

Ikke velg for små klær, men klær som er tilpasset din størrelse og figur. Og velg noe som du føler deg vel i, ikke noe som bare passer sykelig slanke modeller.

Og bruk goood tid før festen til en lang dusj/bad, peeling, ansiktsmaske, hårkur, kanskje et fotbad, neglelakk osv. Kos deg og fortell deg selv gang på gang at jaggu er du vakker :)

Bruk tid på sminken og pynt deg med litt smykker og annet morsomt tilbehør.

Og et siste tips: gå deg en lang tur den dagen du skal på fest. Frisk luft og litt mosjon gjør underverker for selvtillitten :)

Kos deg på fest og ikke skjul kroppen din.

Skrevet

tusen takk alle sammen, så snille dere er :o)

Jeg grein meg igjennom klesskapet i stad, og etter middag må jeg ut på shopping... Får håpe jeg finner noe ok der, det alller verste er jo at jeg ikke blir glad av tanken på shopping en gang, og DA er det ille... :P

Kleskrise og PMS var en fin kombinasjon... Stakkars sambo! Heldigvis skal jeg ikke på fest før i morgen, kanskje hormonene har roet seg litt til da :o)

Skrevet

jeg er enig med det poamin sa her ovenfor: bruk penger på en ordentlig god bh! og høye hæler gjør faktisk underverker for holdningen, jeg er høye hælers fremste ambassadør (merk at dette gjelder så lenge du greier å gå i dem - kjøp heller halvhøye ca 5-6 cm hvis du er helt uerfaren, eller støvletter, de støtter anklene så det er lettere å gå). hvis ikke bena dine er helt smashing, gå for helt opake (fullstendig ugjennomsiktige) strømpebukser i en mørk farge, da ser alle ben pene ut.

sånne wrap-kjoler ser forresten bra ut på damer med former, med v-utringning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...