knøtta Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Prøvde meg med et hyggelig god helg innlegg her, men der bommet jeg. Vil da heller ønske alle med hovne tryner, oppblåste mager, vann i beina, hormoner i hopetall og totalt ubrukelige mannfolk blottet for romantikk en helt jævlig helg foran tv`n med neven godt planta i potetgull posen. På gjensyn
Tante Bassa Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Takk. Det passet meg bedre....hehe Ha en fortreffelig helg du også.
**Lillemy** Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Hahahahaha!!! Fantastisk!!! ) Det samme til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå