Gå til innhold

Er det flere som er bitt av skapsyken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bitt av skapsyken, har ryddet i mitt, gubbens og den ene skapet i boden og kastet/skal gi bort ikke mindre en to svarte plast sekker med klær som aldri blir brukt og som er utvakset. Nå må gubben ut å kjøpe seg noen klær, spesielt bukser.

Ikke særlig lurt og gjøre med bl, men skulle pakke bagen til fødselen og måtte lete etter noe så da tomte jeg like godt alle skapene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her også går det i skapsyken..hehe.. Jeg har holdt på i 2 dager nå.. rydder og kaster, rydder og kaster...

Tror jeg må være enda strengere med meg selv og mitt klesskap..hehe.. Siden jeg jobber i klesforretning så har jeg nok mer tøy enn jeg trenger..

Men søsteren min og mora mi blir nok ganske fornøyd etter at jeg er ferdig og de kan plukke det jeg skal kvitte meg med.. Det gir meg også en god grunn til å kjøpe nytt etter fødselen også..hehe.. noe sambo syns var helt greit... (????? Tror han har slått seg i hodet eller noe...)

Kan det være vår måte å gjøre rede???? hehe..

Skrevet

Kan nok være, tok alle kjøkkenskapene for en mnd tid siden.:)

Skrevet

Kjøkkenet har jeg ikke tatt ennå.. takker for tipset der..hehe

Men gubbens og mitt klesskap er tatt, datteren min sitt klesskap står for tur idag.. (stakkars jente, hun kommer ikke til å ha mye igjen etter at jeg har vært der..hehe), og skapet med håndklær er tatt, sengetøy er tatt, duker er tatt og gardiner er tatt.... Oj, kanskje være gravid oftere så jeg får tatt huset skikkelig også.... hehe..

Tror det bare er en fase nå jeg, siden jeg har slitt med bekkenløsning og ekstrem kvalme i mange mnd.. men nå har babyen festet seg og bekkenløsningen er nesten borte... Er jo en fryd å rydde hus da...

Tror vi gravide er litt syke innimellom.... (på en positiv måte da)..

Skrevet

He he he.. ja æ har også blitt smitta av skapsyka.. Tel sambos store fortvilelse. Økonomien va allerede stram denna mnd pga veiavgift og sånt så vi måtte skrape sammen penga tel å kjøpe han nye bukse når æ va ferdi å kaste klær. Men han trengte det virkeli da ;) Nu har æ masse god plass tel å fylle skape me nye klær en gang etter fødsel når kroppen tilnærme sett vanlige igjen.

Skrevet

Jepp, skapsyken har jeg hatt i flere uker. Har rydda og rydda i loft og kjeller. Har omorganisert i to kommoder. Fikk mannen min til å se litt på sitt, men er ikke helt fornøyd. Så på mandag får hans skap gjennomgå:) Jeg har masse prosjekter å gjennomføre før fødsel, men det spørs om jeg orker alle. Føler jeg har dårlig tid...+ at vinduene må taes!!

Drømmer forresten om en kontainer som jeg kan kaste alt det ubrukelige vi har, som ikke kan gies bort. Men mannen min vil helst ikke kaste noen ting, så all kast her i hjemmet skjer i smug...

Skrevet

hehe...tok klesskapet mitt for et par uker siden, og fikk til og med samboeren min til å ta sitt. Men som millymolly&mini er jeg ikke helt fornøyd med innsatsen hans...jeg brukte tross alt 4-5 timer på mitt, mens han brukte 15 minutter på sitt! Ellers er det i grunnen ganske i orden her i huset, men det blir vel litt vasking framover tenker jeg;-)

Skrevet

Har så smått begynt, men planen er at skapsyken, og generelt redebyggingsgreierne skal slå for fullt inn mandag. Permisjonen begynner nå, så planen er å rekke mye de neste ukene! Er i kjempeform, så håper jeg får gjort litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...