Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Da har legen påvist sukker i urin og jeg har klart å gå ned 2 kilo siste 5 ukene... Ungen har i tillegg flatet ut på vekstskjemaet... Skal inn for sukkerbelastning over helgen og ny kontroll om 2 uker, men jeg ble litt vippet av pinnen nå. Alle de andre kvinnene i familien har hatt svangerskapsdiabetes, men jeg har sluppet unna de to andre graviditetene. Og dessuten går jeg jo bare ned i vekt, så jeg klarer ikke å sammenligne mine 2 kilo vektøkning med søster'ns 36 kilo... Noen andre med erfaring der ute?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Fikk selv litt sukker i urinen i forrige svangerskap. +1 bare, men legen kjørte hele løpet med sukkerbelastning og kostveiledning. Det var ganske kjedelig å måtte kutte ut smågodtet, men alt for knøttet... Du skal se det går bra med deg også. Men om vekten har stagnert ville jeg ha passet på at det ikke gikk altfor lenge før neste kontroll iallefall. Greit å følge med på utviklingen liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå