kei80 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Veldig lyst til å gifte meg med samboenr min.Blir vel 2 år denne mnd,kjennt hverandre leeenge før det!Er det for tillig å fri tro?Er jo som regel forlovet en stund før bryllupet står?synspunkter?
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Mamma og pappa møtte hverandre, ble kjærester, flyttet sammen etter et par mnd, var forlovet innen 6 mnd, gift innen et år de var gift og kjempe forelsket i hverandre i 25 år (han døde). Når det er rett så vet man det bare tror jeg KJØR PÅ!
Kjærlighet <3 Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Vi hadde kjent hverandre og vært sammen i 2 år og 3-4 mnd når vi giftet oss . Førstemann kom 8,5 mnd senere. Nå har vi 4 års bryllupsdag i neste uke og venter nummer tre:-) Så nei, jeg syns ikke det er for tidlig å fri:-)
mamma til tre prinsesser Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 vi forlovet oss etter 14 mnd og giftet oss 9 mnd etter det igjen, altså før vi hadde vært sammen i to år. kjenner mange som har giftet seg etter mye kortere tid enn det også. så lenge begge er klar for det og vil ser jeg ingen grunn til å vente
to små søte Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 enig med secret har sommerfugl i magen.. er det rett så er det rett.. vi flytta sammen etter å ha kjent hvarandre en mnd.. giftet oss etter 3 år og venter nr to om en mnd har alldri vært lykkeligere..har 1 års bryllupsdag dagen etter termindagen.. så bare å kjøre på.. lykke til.
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Siden du er på denne siden så regner jeg med at du er gravid..?? Å få barn sammen er en mye større forpliktelige enn å gifte seg, så hvis dere er klare for barn så er det vel ikke for tidlig for giftemål.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Hvis du mener at dette er deteneste rette for dere så er det bare å kjøre på. Selv var jeg 18 år, mannen min 23 da vi ble sammen. Flytttet sammen etter 3 mnd, forlovet oss kort tid senere. Giftet oss før jeg fylte 20, fikk vårt første barn da jeg var 24 og venter nå nr 2 i en alder av 28. Tenk det! 28 år og gift i 8 år! Nesten så jeg ikke tror det selv, en gang.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Viss dette er mannen du vil ha, så køyr på ;-D Vi forlova 5 mnd etter at vi møttest og gifta oss fire mnd deretter. Etter enda fire mnd fødte eg vårt første barn ;-) No har vi vore gift i åtte år og ventar nr tre :-) Har aldri angra!!!
Lykken_er_tre Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Synest ikke det er for tidlig,.. Vi forlovet oss etter 7 mnd og giftet oss året etter.. 1år og 7mnd:) Har det kjempefint sammen og gleder oss veldig til vårt første barn:)
Trulte76 Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Nei jeg synes ikke det er for tidlig å fri Vært sammen med sambo litt over 2 år ..men han ser ikke vitsen i å gifte seg han da .. Men jeg hadde ikke syntes det var tidlig å fir visst jeg hadde villet fri.. Men ingen vits jeg prøver meg på det da..litt redd han skal si nei hehe
kei80 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Har ikke fått med meg at siden var for gravide..beklager den.Har barn og prøver på nr 3,mistet nr 2(ma)Du har rett med forpliktelsen:)Bare intressert i å høre menninger.
kei80 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. mars 2008 Så flott å høre om alles erfraringer!! Takk for menniger og historier:) God helg ønskes hele gjengen!
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Nå mente jeg ikke noe frekt med spørsmålet, men regnet med at du var gravid eller prøvde å bli det siden dette er en side som heter barnimagen. Og da syns jeg jo det er en mye større forpliktelse enn ekteskap. Det var hele poenget mitt. At barn er større!
kei80 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2008 Ja tok det ikke som noe frekt jeg som ble litt flau fordi jeg ikke visse at skravle siden var for gravide!Helt enig med deg!barn er størst,uten tvil!Drømmer litt om ring på fingen og synes andre venepar drøyer lenge før det blir giftemål!
Trulte76 Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Du er jo en prøver..så skravle siden er like mye for prøvere som gravide
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Neida, skravlesiden er ikke spesielt for gravide. Bare ikke jeg som tenker på at de som prøver på barn også bruker denne siden! Er så vant til at det er en hau av gravide her.. :-)
kei80 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. mars 2008 ikkesant,ser jo nå at flesteparten er det:) Har en på 7 og lengter etter en til,men må vel bare ta tiden til hjelp:)God helg til deg:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Mamma og pappa giftet seg 4 mnd etter de traff hverandre.... De ble gravide og det var ikke så popp uten å være gift på den tiden. Var gift i 20 år,til pappa døde,så det kan gå bra:-) Jeg tenker at man merker om det er et forhold som vil vare eller ikke. Jeg hadde det hvertfall sånn. Vi forlvet oss etter 8 mnd,men hadde vært bestisser i 2 år og kjent hverandre enda lenger. Har vært gidt 3 år i Mai:-) Lykke til med valget!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Som flere her sier er det rett så er det rett, det føler man på en gang=) Etter at jeg og mannen traff hverandre så tok det ikke 2mnd før vi var forlovet. Vi hadde vært sammen 3mnd når vi flyttet sammen(bodde 30 mil fra hverandre så det var ikke bare bare) Giftet oss 1år 4mnd etter at vi traff hverandre og fikk første barnet etter 18mnd sammen(oppdaget at jeg var gravid midt i bryllupsplanleggingen) Så som sagt føles det rett så er det nok rett. Det er bare du frir=)
tigergutt<3 Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Vi flyttet sammen etter en mnd, forlovet oss etter 7 mnd og giftet oss etter 2,5 år etter at vi møttes. Feirer 5 års bryllupsdag til sommeren og har det kjempe. Fikk vårt første barn på dagen 4 år etter at vi møttes og nå kommer nr to nesten nøyaktig 4 år etter det? Du vet det når det er så riktig at det går bra.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 det synes jeg ingen andre enn dere kan vurdere.. vi kan såklart komme med ulike meninger, men det er til sist dere som må kjenne at det føles riktig.. noen liker å leve lenge sammen før de gifter seg, andre gjør det fortere! hvis du føler at du har funnet den rette, hvorfor ikke? jeg synes ikke det er for tidlig.. ble selv forlovet etter 1 år.. har vært sammen i 2 år nå, og forlovet i 1 år.. lille kommer i sommer gifte oss vil vi og, men ikke før vi har penger nok, så det blir nok noen år til! det er ikke alle som er forlovet så lenge før brylluppet heller..noen er det, andre ikke, dere må bare gjøre det dere vil, ikke la noen si hva som er riktig for dere
Emilie&Markus Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Enig med andre over her.. Er det rett så er det rett! Kjør på! hihi.. Selv flyttet vi sammen etter litt over en mnd sammen, forlovet oss et par mnd etter det, fikk en nydelig datter ca 10 mnd etter det igjen, venter nå nr 2 så neste år blir det nok bryllup tenker jeg.. Her gikk det fort, men det var det som føltes rett for oss Nå har vi vært sammen i ca 4 år =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Vi giftet oss dagen før vi offisielt hadde vært sammen i 2 år. Hadde rotet noen mnd før det og kjent hverandre noen mnd lengre enn det igjen :-) Så NEI synes ikke det er for tidlig nei :-)
bomsa Skrevet 28. mars 2008 #24 Skrevet 28. mars 2008 Skravlesiden er for alle....ikke bare de gravide..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. mars 2008 #25 Skrevet 28. mars 2008 Giftet oss etter 6 mnd vi. Det er snart 2 år siden og jeg angrer ikke et sekund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå