Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Off. Helt siden jeg ble gravid har jeg blitt skikkelig deppa hver gang kjæresten skal ut (fest, konsert, hytteturer++) og det har vært så gale at jeg bare har sittet hjemme den kvelden og vært totalt i min egen lille deppe-boble. Det er slitsomt med masse tårer og tanker og alt..=/ Og NÅ, i dette øyeblikk er han på vei til Oslo på konserter og kommer ikke hjem før søndag kveld. Han skal på 2 konserter og ut på byn før og etter med mange kompiser, er vel rundt 15 fra skolen hans som skal=/ Og jeg takler det IKKE! Jeg vil bare sette meg ned å synes synd på meg selv å strigrine og ikke snakke med noen før han er hjemme igjen. Men jeg orker ikke det en gang.. Jeg vet han trenger det, for han jobber masse for tiden og går på skolen, + at morfaren døde denne uken, og jeg lovet å ikke bli lei meg for da blir han også lei seg, men jeg klarer ikke. Er så sliten av dette allerede!! =( Off, måtte bare få det ut. Gleder meg til helgen er over altså. Da er det bare å vente på russetiden hans=/ *snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå