Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Tenkte og begynne og smøre nedentil med olje, er i uke 34. Har kjøpt jordnøttolje, men det er så innmari sølete med den flytende olja..det finnes en baby olje som er mer gele aktig, den er mye lettere og smøre med, men er den like bra? Noen som har prøvd? Smører dere bare mellomkjøttet eller rundt hele der nede?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg smører og strekker alt der nede jeg.. Poenget er jo E-vitaminene i oljen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er MANGE innlegg om dette på denne siden og bakover om du leter litt, så bare sjekk litt rundt så finner dumye info om dette (orker ikek skrive samme svaret 10 ganger). Kan også søke på "revning", "olje" osv i søkefeltet tilvenstre
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Godt poeng med e-vitaminene, men massasjen og strekken er det viktigste. Legg et håndkle under baken eller ta massasjen ifm dusj/bad. Oljen gjør underverker for huden ellers også, så litt søling gjør ingen skade:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Joda, har lest mange innlegg her inne ang smøring med olje, men fant ingenting om den babyolje-geleen som jeg lurte på om fungerer like bra.
Makkapakka Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hei hei! Jeg er på besøk fra din baby! Synes av og til det er så koselig å lese innleggene deres - husker jo selv den siste tiden....! Jeg smørte meg med olje og spiste tabletter for å styrke livmoren (!) Jeg kan vel ikke akkurat si at det hjalp...... Jeg revnet, helt innenfor normalen. Kjente det ikke i det hele tatt, og fikk bedøvelse når jeg ble sydd - så kjente ikke det heller. Er helt fin igjen i dag. Ingen plager!!! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå