Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Er på leting etter denne...har funnet den på eurotoys.dk men er redd for at jeg må betale mye i toll..og da blir den fort dyr:/ Noen som vet hvor man kan få tak i denne?? Kun på Toys R Us?? Bor i M&R...!! Må da ta meg en laaang biltur...for en seng:P Er ikke noen her som skal selge vel??
Mamma05&08 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei! Vet ikke helt hvor du kan få kjøpt den, men vet at BR leker fører Little Tikes og at man kan bestille varer man har lyst på. Kanskje sjekke med dem?
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Var innom BRleker sin internett side...Little Tikes står ikke på forhandler listen deres
Stavangerdamen Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Du tenker på den blå i plastikk med hjul etc? Jeg fikk kjøpt min på finn.no for 300 kr inkl madrass. Greit nok at den var brukt, men den så helt ny ut. Kan kanskje være et alternativ å søke der og på qxl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå