Kristine_88 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg er ikke gravid... fikk mensen i natt... til vår store fortvilelse.. men ser du noe om jobb på meg snart? Eller om vi flytter? f.290588 klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 okey..men du skal nok se at du blir det snart.Masse babystøv sendes til deg. jobb?føler nok at du kommer til og få en jobb i slutten av sommeren.Jobber du med mennesker?barn?føler en bhg,hjemmehjelp eller noe?
Kristine_88 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Har ikke jobb for øyeblikket! Ja, er det som jeg har tenkt litt på. Og kanskje det som blir mest aktuelt kanskje. Jeg liker å hjelpe mennesker. Så håper nå at jeg får gjøre det. Føler mest at det er det jeg skal!! Så du trur jeg vil bli gravid snart? Du har sagt litt forskjellige måneder til meg.. Du har sag : - Mai/juli med Gutt - Feb/mars - At jeg vil føde i desember - Og Våren Hva føler du mest på da?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 føler veldig mai på deg nå,ser fortsatt gutt.
Kristine_88 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Det blir spennende Vi begynner å virkelig gå inn for å prøve nå også. Vi har bare "lekt" litt med tanken. Men føler også selv at det ikke er så lenge til Så det blir vel i april nå som kommer til å bli vår første ordentlig prøving. Så blir spennende som sagt å se hvordan dette utvikler seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå