Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kan tenke seg å utvide omgangskretsen sin litt? Er selv hjemme med min datter på 20 mnd da vi ikke har fått bh.plass. Har flere gode venninner, men ingen som er hjemme med småbarn. Hadde derfor vært koselig å bli kjent med andre småbarnsmødre i området:-) Bor selv på Byåsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :) Jeg er fra Trondheim og har ai datter på 21 måneder som heter Sanna :D Jeg er ikke hjemmeværende jeg da, men omgangskrets er vel godt å ha allikevel :) Hvor i Trondheim bor du?

Skrevet

Ser jo nå at du skrev at du bor på Byåsen :) Vi bor på Solsiden, vi :)

Skrevet

Omgangskrets er alltid kjekt å ha;-) Morsomt at du også har en datter som heter Sanna da. Satser på at det ordner seg med bh.plass her også nå, så jeg kommer meg i jobb igjen:-) Kanskje du har en mailadr. som jeg kan kontakte deg på?

Skrevet

Hei :)

Vi bor også på byåsen. Er hjemme med minstemann på 19 mnd fram til august.

Skrevet

Heisann! Så hyggelig at det er flere fra Byåsen her også da:-) Kan jeg spørre hvor på Byåsen du bor? Selv holder jeg til på Rydningen. Regner også med at jeg blir hjemme med jenta vår frem til august.

Skrevet

hei :-)

har en jente som blir 2 i mai og en gutt som er 6 mnd. Bor akkurat nå på Kolstad men leter etter leilighet en eller annen plass i tr.heim.

Har søkt jenta inn i barnehage, men jeg må nok søke om overflytting uansett så får se hva som skjer :-)

Skrevet

Heisann SuperGlad!

Blir spennende å se hvor du havner i Tr.heim da:-) Håper det ordner seg med barnehagebytting. Morsomt å se at det er flere som ønsker å ble kjent med andre småbarnsmødre;-)

Skrevet

Har sendt dere mailadressen min til postboksen deres:-) Ta kontakt hvis dere har lyst til å få til et Tr.heimstreff!

Skrevet

Jeg er heller ikke hjemmeværende. Men har en gutt på 17 mnd. Vi bor på Moholt. :-) Jeg var den første av mine venner som fikk barn.

Skrevet

jeg bor også på byåsen:) har ei lita jente på 16 mnd som heter emilie:) skal begynne som dagmamma nå så da blir jeg hjemmeværende..emilie er i bhg 50% da:)

Skrevet

Så hyggelig at det er flere som svarer da:-) Har sendt dere mailadr min, så kan dere jo ta kontakt hvis dere har lyst til å få til et felles treff:-)

Skrevet

Silhah og emilie!

Får ikke sendt pm til deg. Mulig postkassen din er full:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...