Bobine Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Er det bare meg som er fødeklar på papiret, men ikke akkurat klar sånn mentalt sett, hvis du skjønner? er så mange her som er leie og mener ungen bør pelle seg ut med en eneste gang, gjerne før termin.. Prøver å forberede meg litt på fødselen, hva som skal skje osv, men ender alltid opp med at jeg aner ikke hva jeg skal forvente, også gir jeg lissom litt opp å finne knagger å henge det på på en måte.. noen tips?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Min erfaring er at man kan lese så mye man bare gidder å orker om både fødsel og det å ha små barn i huset, for så å oppdage at det blir aldri slik man forestiller seg.Dette må bare først og fremst oppleves! Mitt råd til deg er derfor ta det som det kommer, men vær forberedt på at det er vondt(fødselen altså) og at fødselsen kan ta tid(særlig hvis du er første gangs). Min mor sa følgende til meg da jeg som 18 åring skulle føde mitt 1 barn: "Det er så vondt at du tror du skal dø!"!!! så der lå jeg da og trodde at alt skulle bli mye værre enn det faktisk ble;-> lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå