Gå til innhold

200 dager, jeg ble kjempe glad;) Dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bare så glad da det sto 200 dager til termin:)

Kvalmen er nesten helt borte, solen skinner og hadde det ikke vært for den ..... hofta hadde livet vært hærlig:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 209 dager igjen..

Føles som en evighet..

Å kvalmen herjer som bare det...Orker nesten ingenting..

Skrevet

205 dager igjen.. nærmer seg 200.. Kvalmen er ille. Kvalmen hele dagene og må spise hele tiden for å holde kvalmen vekke. Og har jo ingen matlyst.. Slitsomt.!!..

Skrevet

205 dager igjen. Ikke kvalm lenger, selv om jeg av og til kan brekke meg helt ut av det blå når jeg spiser, men det er ikke noe problem. Litt sliten, men i det store og det hele i veldig fin form! :)

Skrevet

Hvor regner dere ut hvor mange dager dere har igjen? :)

Skrevet

Man trenger ikke å regne ut det, det kommer opp når man logger seg inn på "min side". Fint å se at dagene tikker nedover, da!

=)

Skrevet

Det står på "din egen side" her:) Iallefall der jeg kikker:)

Skrevet

Jeg fant det ikke jeg.. har dere lagret termindatoen noe plass? :)

Skrevet

205 dager igjen, og jeg er plutselig i topp form!! Helt fantastisk å være i form igjen! De siste 4 ukene har gått så utrolig fort :)

Skrevet

Om du går inn på Din Egen Side og videre inn på brukerinformasjon, under status velger du gravid og legger inn termin.

Da skal det stå når du logger deg inn:)

Skrevet

Fant det :) har 197 dager igjen, 28 uker! Det går da fort dette her ;)

Skrevet

199 dager i dag og hopper over på 2. termin i morgen. Kommer til å savne den koselige stemninga her inne på 1. termin litt!! Men nå er vi jo en gjeng herfra som flytter inn snart da, så vi får prøve å holde den gode stemninga vel like selv når hormonene herjer ;)

Skrevet

Jeg har 233 dager igjen:-)

Skrevet

har også 233 dager igjen :) Går nedover hehe...men gleder meg veldig til jeg er ferdig med de 12 første ukene!!

Skrevet

204 dager her, heldigvis en del dager igjen før det blir bebis igjen. Var så utålmodig sit, så nå når formen kommer tilbake til meg skal jeg prøve å nyte tida...selv om det er vanskelig:)

Skrevet

jeg har 214dager igjen syns det går seint fram til 2 trimester men etter det går det fort syns jeg...syns hvertfall det me forige mann. kvalmen har slipt seg var plaget hardt i 2 uker så gikk det plutselig over å godt er det...jeg skal på ul igjen til onsdag det er min 3 ul gleder meg

Skrevet

232 - kvalmen kom som ett skudd fra oven i går :-( Gruer meg til uka - skal ha mange viktige møter på jobben + reise bort med teamet mitt. Har ikke fortalt noen at jeg er gravid, så det blir pes å skulle holde maska i noen uker til nå.

Men - håper det går som sist - da var jeg frisk som en fisk i uke 12-13.

Skrevet

225 dager igjen :) Det går nedover og ukene går oppover :) 4 uker til 2 trimester :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...