Gå til innhold

noen som har sett drømmekjolen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er gul, gjerne i et veldig lett stoff

den har spagettistropper..starm rundt puppene, går ut over magen, går til rett over eller under kneet og flagrer...

gjerne at den går i flere lag nederst om dere skjønner...sånn "hekse-skjørt" opplegg..

haha fin beskrivelse...men noen som kan se for seg det og evt har sett noe slikt et sted

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du hjelper meg å få et bilde over til profilen min, eller om det er en annen måte dere kan se det på(ligger under mine bilder på maskinen)

så tror jeg faktisk jeg har sett din kjole ja....den er min drøm også....

Skrevet

da må du gå inn på din egen side..inn på bilder og der står det at du kan laste ned bilde..så velger bla igjennom eller moe slikt..finner bilde du vil ha og last ned

Skrevet

den var jo bare rett og slett nydelig...men det jeg tenkte på var en litt mer hverdagslig og en kortere type:)

Skrevet

hehe...ikke mye verdagslig denne her nei....

men jeg har prøvd på det serru, men da kommer jeg bare opp på min gamle profil, som er kaja_, og jeg får ikke byttet navn, jeg får kun lagt inn bilder der, men det er det jo ingen som ser...bruker jo ikke den jeg nå...er så rart at ejg ikke får det til asså

Skrevet

det var litt snedig ja...

Skrevet

men vi får jo sett bildene fordi...det er bare å legge ut link til albumsiden det:)

Skrevet

jepp, fikk det jo til,siden jeg husket hvor kjolen lå på nett...så ikke noe problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...