Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Tålmodighet er visst ikke min greie denne gangen. I dag har jeg 130 dager igjen til termin, og jeg er allerede rastløs...ol synes det er en hel evighet til termin..................... Synes tiden gikk kjappere forrige gang, selv om jeg har det travlere nå.
Prins_i_magen:)) Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Skjønner hva du mener=) Har en gutt på 1 år fra før, men syns d tar nesten lengere tid denne gangen. Tror kanskje d skjer no nå da, men kan hende d er ønske tenkning kanskje;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Har 205 dager igjen. Gleder meg til å komme under 200 hehe. Men tror nok det kommer til å gå seint videre. Skal gå gravid hele vår og sommer, og har ikke termin før i oktober.. Er så veldlig lenge til.. Men eg får jo håpe siden det er vår og sommer at dagene går fort:=)
stinky-monkey Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har 253 dager igjen :-) Det er lenge det...he, he! Har netopp funnet ut at jeg er gravid. Haaper tiden gaar seeeeint, for jeg er ikke helt klar for ny baby enda :-) (har 3 fra foer).
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Krysser fingrene for at noe skjer nå snart da, Prins_i_magen:)) Jeg har en toåring som er høyt og lavt, fra hun kommer hjem fra bhg, til hun legger seg kl 19-20, og allikevel går jeg rundt å synes at dagene går tregt....hihi....
Prins_i_magen:)) Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 ja håper på d.vet ikke om jeg har rier eller hva jeg har, men er mer vondt enn kynnere i hvertfall. husker så lite fra den forrige, men de blir vell værre og værre de riene gentli? håper d skjer no snart i hvertfall,er lei!
Gjest mphs Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Tja. Hva skal jeg si. Jeg har termin i dag, men det er ingen ting som skjer.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 åhh, så spennende da! Ikke så lenge til du har babyen din i armkroken!!! Lykke til, når fødselen kommer i gang!!!
mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 jeg har nå 36 dager igjen til terminen. kan ikke fatte at det er så kort tid igjen egentlig... føles som i går at det var 130 dager liksom... så ta det med ro, dagene går unna.... men nå nå rjeg er blitt sykemeldt merker jeg dagene går ltit saktere.. men syns det akkurat var 50 dager igjen...og det er jo faktisk to uker siden..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde nok blitt gal av å gå sykemeldt....siden jeg allerede ser så utålmodig...hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå