mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå er jeg i utgangspunktet ikke særlig glad i å klage. Bortsett fra på håndverkere da ) Men denne dagen viser seg og skulle bli en av de verste på lenge. Vondt å gå, vondt å sitte , vondt å stå og ikke særlig komfortabelt å ligge heller. Og siden jeg er alene hjemme er det jo ingen å klage til her, så da får dere driten...... Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg gått å tatt en graviditetstest. Men jeg er ikke gravid, så smerten har bare bestemt seg for å bli verre:o(( Uten noen grunn. Mulig stress setter seg i bekkenet??? Nei, nå synes jeg jammen jeg kunne fått en smertefri dag, så skulle jeg danset på bordet og spilt fotball med guttene min og vært høyt og lavt )) He he he.... jeg trenger ikke så mange innspill her altså, trengte bare å få ut litt frustrasjon....
♥Snulder Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Æææææsssjjj!!!!! For noe dritt!!! Sender deg masse "bli kvitt bekkenløsningen" klemmer!!!
iznogood Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Du skal klage når du har det vondt, vet du! Har du forsøkt litt med bekkenbelte? (Det hjalp aldri noe for meg - for jeg hadde noe helt annet med bekkenet) Stress kan sette seg absolutt alle steder - men når den setter seg i bekkenet er det noe skikkelig drit. For den smerten har du med deg uansett hvordan du står, går, sitter eller ligger. Jeg føler veldig med deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Uff, det er så utrolig kjipesen at du skal ha dette her.......i tillegg til alt det andre!!! Men det henger kanskje litt sammen med siste tids hendelser og forverring......påkjenninger man blir utsatt for setter seg jo som kjent i kroppen og det hadde vært supert om du kunne funnet noe som lettet det vonde. Hadde også bekkenløsning under siste svangerskap og en tid etter, men det er nok bare en liten dråpe i forhold til dine plager, så jeg forstår godt at det er smertefullt!!! Og det at det ikke går over er jo noe skikkelig dritt, men jeg håper at du en dag skal finne kuren!!! Det er utrolig urettferdig at noen skal måtte slite resten av livet pga svangerskap...... Sender deg 1000 trøsteklemmer og håper dagen imorgen blir litt bedre!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 fader altså, det der er ikke artig. trenger vel ikke innspill akkurat men litt trøst og medfølelse kan du få, for jammen er det fortvila når man ikke virker!!! Det er skremselspropaganda det der, jeg må rett og slett at bekkenet mitt på alvor når du forteller dette her... kjære vene!!! Du skal jo bli bedre det er jo planen min, du skal ikke bli så dårlig at du trotr du er gravid igjen.... ååååååååååååååååååååå medfølelse værsågod!! og en kopp te om du vil :-)
phantomet Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Stakkars stakkars deg! håper dagen imorgen blir bedre igjen for deg. Det er jo ikke meningen at du skal plages så lenge med det der kranglete bekkenet. priser meg lykkelig for at det har jeg sluppet unna så langt! Ønsker deg god bedring, og håper du finner en stilling som ikke gjør for vondt!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Huff,huff huffå huffda... Stakkar deg.Nå håper jeg du kjenner bedreing? Nesten så jeg kunne lånt bort min nye snærtne rullator...;o) Du får prøve varme..et bad,pute,flaske,ja alt.Bekkenvondt er grusomt. Sender en klem jeg.Håper virkelig du er bedre i mårra.
Lupinia Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Medfølelse skal du få i bøtter og spann. Jeg sliter også veldig med bekkenet etter den tredje (og siste) fødselen. Noen dager er bare helt håpløse. Jeg kan stort sett merke av i kalenderen når de dagene kommer, for det er for meg helt tydelig at dette er hormonelt. De to første dagene i syklusen kan jeg ikke støvsuge, løfte tungt og alle bevegelset må planlegges... Har store begrensninger også de andre dagene, men da gruer jeg meg ikke til å dra på jobb, gå over gulvet osv. Skjønner du trenger å blåse ut i blant, håper det snart går bedre med deg. Hvis ikke får vi spleise på et nytt bekken. Må vel ha råd til det hvis vi legger i litt begge to?
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Håper du har en litt bedre dag idag... Og det er ikke tvil om at stress setter seg overalt i kroppen,og spesielt i de svake stedene kjenner man det. Muskelspenninger gir verking og vondter....uff...sender deg en stor blåsebortklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå