scoobidoo Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ...og nå må jeg bare ha litt fri. Dette er en flott plass å koble av på har jeg funnet ut. Hehe. Svigers skal være her i en uke, de har vært her i 4 dager, 3 igjen. Det er ikke det at det er noe galt i dem, men huset blir liksom så trangt. Man føler seg av og til som en gjest i eget hus. Kan ikke en gang ha den daglige krangelen med sambo. Jaja, det går vel over. :-)
firemerkersmør Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Kan du ikke ta deg litt fri med barnepass. Foreslå for mannen din at han kan få litt alene-tid med sine foreldre. vanskelig for han å si nei til det :-)
___ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Vet hva du mener. Mine kommer i slutten av mai eller tidlig i juni og blir mer eller mindre til ut i august. Heldig vis drar de på noen ukesturer innimellom, men samme hvor greie de egentlig er så ser jeg allerede frem til de reiser.
scoobidoo Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg skal ta meg en tur til ei venninne i kveld. Det blir godt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå