Mage igjen Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Går det ann å få det av å sitte for mye? Hadde det forrige svangeskap, men da stod jeg mye, jobbet i butikk, og tenkte derfor at jeg slipper det denne gangen, for nå har jeg en kontorjobb hvor jeg sitter hele dagen. Men nå i uke 14 merker jeg at det kommer en snikende smerte..... krysser fingerene!
Katha_ Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er i uke 13 og verker mye i halebeinet hver dag etter jobb. (Sitter 7-8 timer på kontoret hver dag). Jeg tror absolutt at stillesittende arbeid kan gjøre at bekkenløsningen merkes tidligere. Badekar lindrer:)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 prøv rohopute å sitte på,+ være flink til å strekke på deg i løpet av dagen.lykke til:)
Mage igjen Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 takk for gode råd, skal prøve det! Ikke noe moro med bekkenløsning, gjør alt for å unngå det denne gangen altså! Lykke til dere også!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hei. Er selv i uke 14 og fikk bekkenløsning for ca 2 uker siden. Bekkenløsning kan utløses av de minste ting. Jeg begynnte å kjenne det etter jeg fikk en real hostekule. Har selv en stillesittende jobb, så ble 50% sykemeld da jeg fikk beskjed om å holde meg mest mulig aktiv. tante har hatt bekkenløsning siden fetteren min ble født (ca 26 år) Er ikke alle det går over for ved fødsel, men får mage gode råd om hvordan "lindre" smertene. Noen gode råd jeg har fått er å hele tiden ha samlede ben når du setter deg ned eller reiser deg opp. Gå også enevtuellt korte turer (Er dumt å gå lange turer hvis bekkenet låser seg. Blir verre å komme seg hjem igjen), eller svøm. Det kan hindre i å få så alt for sterke smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå