Mamsen og lillegutt Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 sånne smokker til tykkere væsker? hvor får man kjøpt de? mini vil ikke drikke mme av de andre smokkene. har bare en sånn fra før....og den kjøpte jeg i lag med en flaske...
Sommer & sol:-) Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 skal du ha m 4 hull må du på apoteket eller babyutstyr forretning.. eller så selger noen butikker med 3 hull,men tror det er lettest å få tak i det der jeg har nevnt..
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 er ikke med 4 hull....men 1 stort hull hvis du skjønner.... har prøvd å gi i tutekopp,men det ville han ikke. (han drikker vann fra tutekopp,så han kan teknikken). er sikkert ikke samme kosen med kopp. men de med 1-2-3 hull går for treigt.... Og han må jo ha melk. er 8mnd
Sommer & sol:-) Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 da hadde jeg kjøpt med 4 hull.. min på 19 mnd drikker velling og det er tykkere enn mme,og han drikker det med 4 hull.,,
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Du kan lage et svært hull selv med en nål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå