Gå til innhold

Kaster dere smokkene etter én mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står det på pakken, men jeg ser ikke helt at det er nødvendig så lenge de er hele og fine ?? Nurket har jo ikke fått tenner engang, så sliter fint lite på smokkene, tror jeg. Koster jo 25 kr stykket for de fra MAM... Vi har sikkert ti-tolv smokker, så de brukes jo ikke konstant... Vasker de som har vært i bruk hver dag i såpevann og koker sammen med flaskene om kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, så lenge de ser greie ut. Uten hull eller lignende. Vi har også mange, så hver enkelt smokk blir ikke brukt så mye.

Men når jeg vet at de er over en mnd gammel, så sjekker jeg de mer nøye enn visst de er helt nye. Før jeg putter den i munnen til mini :D

Skrevet

Ja, jeg kaster de hver måned, enda jeg bruker silikon- smokker, de har lenger levetid enn latex..

Har et sånt skrekkbilde i hodet om at det skal bli et svakt punkt i smokken, de suger jo veldig hardt, og løsner gummien og setter seg i halsen våkner ikke den ungen igjen. Er vanligvis veldig lite hysterisk på det meste, men klarer ikke bli kvitt akkurat det skrekkbildet. Så jeg drar hardt i smokken hver dag for å kjenne at den er ok, og bytter hver måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...