Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Tenkte starte ny tråd med en koseligere overskrift enn xu :-)) Var deilig å gå tur, men hadde nok overvurdert solas varmeeffekt :-P selv om det bare er -6 grader idag ble det fort kaldt på føttene :-P tror jeg fryser mye lettere om dagene enn til vanlig :-) Så utrolig bra med gratis fysio!! bruk det for alt det er verdt :-) Ingen vits å gå å pines å plages når man kan gjøre noe med det :-)) Nå er det å finne på en middag til gubben kommer hjem fra jobb i 4 tiden :-) Kanskje ostesnitzler med ris, bernaise og masse grønnsaker? :-)) Nammenam! Vi holder på å prøvekjøre "ny" bil om dagene (er jo det for oss) trenger en som det er plass til barnevogn i :-))) Syntes det er kjempe spennende med ny bil :-) Og utrolig deilig med sentrallås, setevarmere og firhjulstrekk :-) Skal tro jeg må ha ringt brannvesenet mange ganger når jeg har låst meg ute av bilen vi har nå :-/ flaut! en grunn til at jeg har nummeret deres lagret på mobilen ja :-P Og setevarmere er digg når det begynner å bli par og 20 minus og firhjulstrekken genial når vi skal opp alle disse bakkene:-) Jeg er svært fornøyd med den iallefall, så tror vi kommer til å kjøpe den idag :-) Har du fått barnehageplass til shnuppen din når hun bikker året eller skal du ha henne hjemme sammens med deg til du føder nestemann? :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2008 Ser at du skal ta helg herfra :-) Kos deg masse!!!! :-))) Trist å høre om venninna di, men husk at det er ekstremt sjeldent slikt skjer!! Goodklem!!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei :-) Hatt en fin helg??? :-)
*novemberbebbis* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Goood morgen!=) Jeg har ikke hatt tia til å være her i helgen, det har virkelig gått i ett! Hehe. Men nå sover snuppa første luren i dag, og da har jeg endelig litt tid til å sitte her:) (mens jeg har såå masse husarbeid jeg må gjøre også) Hehe..det er aldri stille med barn i huset:) Ja, var ikke så veldig koselig den andre overskriften! Men kanskje vi skal lage en ny med Nightelf også? Har hatt en fin helg ja, men stressende..hehe.. enn du da? Åssen bil er det dere skal kjøpe? Hadde firehjulstrekker vi og, men med aaaaalt for mye hester i til at vi orket ha det som familiebil. Så slike biler får vi heller ha som banebil. Nå går det i den gode, norske familiebilen v70. Jeg har så lyst på den aller nyeste...den er sinnsykt fin, men men..er jo fin den vi har nå også..blir ganske mye dyrere skal man kjøpe den nye bare pga utseende. Det er iallefall goood plass i v70:) Åssen er det med formen din da? Masse klemmer fra bobla:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 Hehe,man har jo nesten litt fritids visst man sitter her hele døgnet da:-P Har dere gjort noe spennende i helgen? :-) haha, ja husarbeidet blir det vell ikke noe mindre av etter å ha fått barn :-) Ja, selvfølgelig kan Nightelf være med på den nye overskriften,veldig koselig :-)) Jeg har hatt en ok helg kan man si, har ligget og spydd så og si hele tiden :-/ men kom oss på butikken på lørdags kveld da og fikk handlet litt :-)) Vi kjøpe oss Subaru Impreza på fredagen ) Kjempe fin og familievennlig bil! Mazda 323 som vi hadde med masse hestekrefter til å bare veie 800 kg og var dermed dritdeilig å kjøre, men ikke plass til barnevogn i den :-( Men tror vi kommer til å bli svært fornøyde med Subaruen :-) Volvo er da en bra familiebil ja? :-) haha, ja man kan ikke kjøpe ny bil hele tiden bare fordi det kommer penere biler hvert år :-) hoff, skulle egentlig til legen idag for å få ultralyd, men spyr å styrer så klarer ikke komme meg ned på legesenteret :-( Og telefontimene var opptatt. Men jeg verken blør eller noe så vil ikke si at det er akutt på noen måte :-) Dessuten gruer jeg til ultralyd også, så vil vell egentlig vente lengst mulig :-) De siste dagene har jeg kjent akkurat som leamus i magen?? Aner du hva det er? Jeg er svært sensitiv for smerter og andre ting som skjer i kroppen, så jeg innbiller meg at jeg faktisk kjenner den lille?? hehe, man tror nå alt mulig :-P Har du det bra? :-) hvor langt er du på vei nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå