Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 4 mndr sover ganske mye på dagtid.Vi står opp mellom 7.00 og 8.00,da er han våken til ca. 9.00-10.00 så sover han mellom 1,5-2 timer.Så er han våken ca. 2 timer for så å sove igjen,så våken 2 timer så søvn.Prøver og ikke la han sove etter 17.00.Han sover tilsammen ca. 4-5 timer på dagen,er dette for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min jente på 5 mnd'er sover ganske likt din ser jeg. Hun får heller ikke sove etter kl.17. Så legger vi henne for kvelden ca 19.30. Men hun får fortsatt pupp om natta da. Tenker å prøve å slutte snart. Også må vi putte inn smokken noen ganger om kvelden. Hvis gutten din sover godt om natta er vel dette en rutine som fungerer godt for dere :-)

Skrevet

Joda,han sover brukbart på natta.Tidligere sov han natta gjennom med bare 1 måltid,men nå vil han ha mat hver 3.time,men dette har nok med at han er en stor gutt(var 7760 på 3 mndrs kontroll)så han krever mer mat.Kan jeg gi han litt tynn grøt/velling eller er dette for tidlig?

Skrevet

Vi begynte med grøt når vesla var rundt 4 mnd'er vi. Gikk helt fint-fikk ikke vondt i magen eller noe. Men husk å start forsiktig, 1-2 ts i starten. Og det er lurt å lage den tynn ja. Hun her får grøt både morgen og kveld + at vi holder på å begynne med fruktmos også, så hun har absolutt ikke behov for nattmåltider lenger hun-bare d at vi er så trøtte, og det er slikt tiltak. Tror hun våkner for kosen egentlig :-)

Skrevet

Jenta mi sover også omtrent så mye og hun er 4,5 mnd. Det er bra for hjernen at de får nok søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...