$ilje Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Gutten min på snart 4 mndr sover ganske mye på dagtid.Vi står opp mellom 7.00 og 8.00,da er han våken til ca. 9.00-10.00 så sover han mellom 1,5-2 timer.Så er han våken ca. 2 timer for så å sove igjen,så våken 2 timer så søvn.Prøver og ikke la han sove etter 17.00.Han sover tilsammen ca. 4-5 timer på dagen,er dette for mye?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei Min jente på 5 mnd'er sover ganske likt din ser jeg. Hun får heller ikke sove etter kl.17. Så legger vi henne for kvelden ca 19.30. Men hun får fortsatt pupp om natta da. Tenker å prøve å slutte snart. Også må vi putte inn smokken noen ganger om kvelden. Hvis gutten din sover godt om natta er vel dette en rutine som fungerer godt for dere :-)
$ilje Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Joda,han sover brukbart på natta.Tidligere sov han natta gjennom med bare 1 måltid,men nå vil han ha mat hver 3.time,men dette har nok med at han er en stor gutt(var 7760 på 3 mndrs kontroll)så han krever mer mat.Kan jeg gi han litt tynn grøt/velling eller er dette for tidlig?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Vi begynte med grøt når vesla var rundt 4 mnd'er vi. Gikk helt fint-fikk ikke vondt i magen eller noe. Men husk å start forsiktig, 1-2 ts i starten. Og det er lurt å lage den tynn ja. Hun her får grøt både morgen og kveld + at vi holder på å begynne med fruktmos også, så hun har absolutt ikke behov for nattmåltider lenger hun-bare d at vi er så trøtte, og det er slikt tiltak. Tror hun våkner for kosen egentlig :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jenta mi sover også omtrent så mye og hun er 4,5 mnd. Det er bra for hjernen at de får nok søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå